خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

دادسرای قزوین برای حل مشکلات قضایی کارکنان ناجا تلاش می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۸۰۴

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین گفت: دادسرای قزوین با اطلاع و وقوف نسبت به مشکلات نیروی انتظامی نسبت به برطرف کردن مشکلات قضائی ماموران ناجا تلاش کرده که این موضوع با بازخورد مناسبی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد قاسمی در نشست مشترک مدیران دستگاه قضا و نیروی انتظامی استان که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: هوشمند سازی که در سند تحول قوه قضائیه و بیانیه گام دوم انقلاب مطرح شده از موارد مشترک با نیروی انتظامی است که اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و در ارتقای خدمات رسانی به مردم موثر خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: همراهی و همسویی نهادهای مرتبط با دستگاه قضا در اجرای بهتر طرح هوشمند سازی ضرورت دارد که در سطح استان فعالیت‌های مختلفی در این راستا صورت گرفته است.

وی با اشاره به فواید هوشمندسازی خدمات اظهار کرد: با هوشمند شدن خدمات، ضمن صرفه جویی در نیروی انسانی، ارائه خدمات قضائی و انتظامی به مردم نیز تسهیل می‌شود.

این مقام قضائی استان قزوین بیان کرد: با توجه به اهمیت آموزش ضابطان و تاثیر آن در ارتقای سطح حقوق و آگاهی مردم، دستگاه قضا وظیفه دارد اقدامات لازم را به صورت جدی دنبال کند.

وی عنوان کرد: نباید کم کاری برخی از افراد نیروی انتظامی تلاش تمام کادر را زیر سوال ببرد؛ از این رو لازم است نسبت به ایجاد این دیدگاه، اقدامات کنترلی و پیشگیرانه صورت گیرد.   

قاسمی گفت: شکل گیری و فعالیت ستادهایی مانند کنترل مجرمان حرفه‌ای، جلوتر بودن از آن‌ها را در پی داشت و با توجه به تاثیر مطلوب تقویت این ستادها ضروت دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز