خبرگزاری کار ایران

در دیدار با فرمانده جدید سپاه استان قزوین مطرح شد؛

دولت و سپاه برای خدمت به انقلاب و مردم فعالیت می‌کنند/سپاه در قزوین همکاری خوبی را با مدیران اجرایی داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۷۱۱

استاندار قزوین گفت: دولت، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و سایر قوا همگی برای خدمت به انقلاب و نظام و مردم فعالیت می کنند و باید تلاش کنیم تا با انسجام بیشتر در این راه ارزشمند بهتر ظاهر شویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور عصر یکشنبه در دیدار با سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با تبریک انتصاب وی به عنوان فرماندهی سپاه استان، افزود: همزمان با شیوع کرونا فعالیت های سپاه با تشکیل قرارگاه شهید سلیمانی چه در موضوع مقابله و چه در کمک به رزمایش های مواسات و همدلی نیز بسیار پررنگ و قابل تقدیر بوده است.

وی همچنین یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی را نیز گرامی داشت و گفت: این شهید بزرگوار الگوی همه پاسداران بودند و به درجه بالایی از خلوص رسیده بودند و شوق خدمت به مردم و اسلام در ایشان موج می زد و به معنای واقعی کلمه عاقبت بخیر شدند و امیدواریم ما نیز رهرو راه این شهید گرانقدر باشیم.

جمالی پور گفت: سپاه در استان قزوین همراهی و همکاری بسیار خوبی را با مدیران اجرایی داشته که نتایج آن برای مردم استان بسیار مثبت و اثرگذار بوده و امیدواریم در دوره مدیریتی جدید سپاه استان نیز شاهد ارتقای تعامل و همکاری بین این مجموعه و مدیریت اجرایی استان باشیم.

وی افزود: همدلی و وحدت خوبی میان نهادها و دستگاه های مختلف در استان قزوین وجود دارد که برای پیشبرد اهداف و خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم مایه امیدواری است و ما باید تلاش کنیم تا سطح این همدلی و انسجام را تقویت کنیم.

در این دیدار منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار،ابواالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز