خبرگزاری کار ایران

مشاور شهردار قزوین:

شهرداری قزوین متولی ساخت المان شهدای گمنام در بوستان باراجین نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۶۲

شهرداری قزوین متولی ساخت المان شهدای گمنام در بوستان باراجین نیست. / احداثالمان شهدای گمنام از ابتدا تاکنون بر عهده یک دستگاه اجرایی دولتی بوده و شهرداری در این زمینه دخالتی نداشته است.

ایلنا: مشاور امور ایثارگران شهرداری قزوین گفت: شهرداری قزوین متولی ساخت المان شهدای گمنام در بوستان باراجین نیست.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ اصغر اللهیاری افزود: حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه قزوین و اقبالیه در آیین تشییع دو شهید گمنام جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس در شهر اقبالیه همانند گذشته بسیار پرشور و حماسی بود.

وی با بیان اینکه شهرداری قزوین زمینی را در بوستان باراجین برای احداثالمان شهدای گمنام اهدا و خدمات برق و جاده سازی را نیز برای دسترسی آسان فراهم کرد، افزود: احداثالمان شهدای گمنام از ابتدا تاکنون بر عهده یک دستگاه اجرایی دولتی بوده و شهرداری در این زمینه دخالتی نداشته است.

مشاور امور ایثارگران شهرداری قزوین با اظهار اینکه متاسفانه نوع بیان مجری برنامه تشییع شهدای گمنام و مقایسه تاخیر احداثالمان شهدای گمنام با افتتاح پیش از موعد پروژه‌های شهرداری قزوین ذهنیت‌هایی در بین برخی شهروندان به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران ایجاد کرده است، تصریح کرد: شهرداری قزوین در بسیاری از زمینه‌های مربوط به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و… در استان پیشقدم دیگر دستگاه‌های اجرایی است.

اللهیاری با اعلام این خبر که در حال حاضر سند چهار هکتار زمینی در جنوب المان شهدای گمنام بوستان باراجین به بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس آثار برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس اهدا شده است، افزود: درصورت حمایت دستگا ه‌های مربوطه شش هکتار دیگر در آینده به این مجموعه اضافه می‌شود.

وی یادآور شد: شهرداری قزوین با پرداخت ۳۲۰ میلیون ریال جریمه، این زمین را تغییر کاربری داد تا محل مناسبی برای احداثباغ موزه دفاع مقدس استان قزوین باشد.

مشاور امور ایثارگران شهرداری قزوین در پایان از مسولان متولی امر خواست اتمام احداثپروژه المان شهدای گمنام را جدی بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز