خبرگزاری کار ایران

اجرای چند طرح نگهداری راه‌ها در طارم سفلی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۲۹۰

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طارم‌سفلی از اجرای چند طرح نگهداری راه‌ها در این بخش طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید مصطفی طباطبایی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده طی سال جاری در اداره راهداری طارم سفلی گفت: اردیبهشت ماه امسال عملیات راهداری محوری شامل لکه‌گیری‌، پرکردن چاله و شانه‌سازی در مسیر روستای اردک-ماهین اجرا شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طارم‌سفلی اضافه کرد: این پروژه به طول 22 کیلومتر راه اتصال حدود 11 روستای دهستان چوقور در طارم سفلی است که در مدت 2 ماه توسط عوامل راهداری اجرا شد.

وی به پروژه بازگشایی و تعریض مسیر در راه روستایی فیله ورین-اسلام‌آباد به عنوان یکی دیگر از اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت: این مسیر روستایی به طور 5.3 کیلومتر یکی از پروژه‌های طرح ابرار است که در عرض یک ماه انجام شد.

این مسئول همچنین از اصلاح مسیر و تعریض راه روستای حسین آباد خبر داد و گفت: تاکنون 4 کیلومتر از این پروژه انجام شده و عملیات برای 10کیلومتر دیگر آن ادامه دارد و در مجموع، اجرای این سه پروژه راهداری محوری 47 هزار و 871 متر مکعب بوده است.

وی یادآور شد: طی سال جاری همچنین 70 کیلومتر عملیات خط‌کشی در دو مرحله در آزادراه و جاده قدیم قزوین‌-‌رشت اجرا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طارم سفلی در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل از انجام 15 گشت کنترل اضافه تناژ و 14مورد گشت کنترل بارنامه در این بخش خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز