خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی استان:

64 درصد جمعیت قزوین بیمه تامین اجتماعی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۲۳۷

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: 64 درصد جمعیت استان نیز بیمه شده تامین اجتماعی هستند و حدود 87 هزار و 470 نفر بازنشسته در استان قزوین ماهانه مستمری دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدرضا قاریانپور در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز برگزار شد، گفت: 64 درصد جمعیت استان نیز بیمه شده تامین اجتماعی هستند و حدود 87 هزار و 470 نفر بازنشسته در استان قزوین ماهانه مستمری دریافت می‌کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین ادامه داد: در راستای تسهیل خدمات رسانی و کاهش مراجعه حضوری برای دریافت خدمات در سازمانت تامین اجتماعی 30 نوع خدمت الکترونیکی ارائه می‌شود؛ همچنین خدمات درمانی نیز بصورت آنلاین ارائه می‌شود؛ البته هنوز تعدادی از پزشکان به سیستم آنلاین وارد نشده‌اند.

وی ابراز کرد: پزشکان می‌توانند 80 تا 90 درصد هزینه ویزیت خود را تا پایان همان روزی که با استفاده از سیستم آنلاین خدمات درمانی ارائه داده‌اند دریافت کنند، 10 درصد دیگر نیز پس از انجام ارزیابی به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: در ابتدا 180 مشکل در حوزه ارائه خدمات شناسایی شد که با تلاش‌های صورت گرفته این تعداد به 8 مشکل کاهش یافت.

قاریانپور در پایان گفت: میزان طلب تامین اجتماعی از مراکز مختلف دولتی و خصوصی یک‌هزار میلیارد تومان است و با تسویه آن بخش زیادی از مشکلات بخش درمان حل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز