خبرگزاری کار ایران

در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری؛

دو ایستگاه دوچرخه در سطح شهر قزوین احداث شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۰۰۸

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور رفاه حال شهروندان علاقمند به دوچرخه سواری نسبت به احداث ایستگاه‌های دوچرخه در مقابل صداوسیمای مرکز قزوین و سالن ورزشی کوثر در خیابان حکم آباد اقدام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری گفت: یکی از اقدامات مهم در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در ترددهای درون شهری احداث ایستگاه‌های مسیر دوچرخه در مکان‌های عمومی و ادارات سطح شهر است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین افزود: در این راستا سعی داریم در مقابل ادارات سطح شهر و مکان‌های عمومی ایستگاه‌های دوچرخه را تعبیه کنیم تا شهروندان علاقمند به استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری بتوانند دوچرخه‌های خود را در این مکان‌ها پارک کنند.

وی عنوان کرد: براین اساس با توجه به درخواست‌های رسیده به سازمان در سه ماه نخست سال جاری ایستگاه‌های دوچرخه در مقابل صداوسیمای مرکز قزوین و سالن ورزشی کوثر در خیابان حکم آباد احداث شده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی معابر دارد، انتظار داریم شهروندان عزیز از بستر لازم برای دوچرخه سواری درون شهری که برای آنان ایجاد شده است استفاده کرده و بویژه در فواصل مکانی کوتاه از دوچرخه برای تردد استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز