خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قزوین خبر داد:

ایمن سازی ترافیکی جلوی مدارس قزوین انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۸۵

ایمن سازی ترافیکی جلوی مدارس قزوین قبل از بازگشایی مدارس صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: اقدامات لازم به مناسبت بازگشایی مدارس در راستای برقراری ایمنی و امنیت دانش آموزان انجام شده است.
به گزارش ایلنا از قزوین، اسماعیل عرشیان افزود: براساس آمارهای موجود هر ساله با آغاز سال تحصیلی جدید ۲۶ درصد بر میزان تردد درون شهری و یک چهارم به میزان ترافیک در سطح شهر قزوین افزوده می‌شود.

این مسوول با اشاره به اهداف برگزاری جلسه ستاد مهر گفت: این جلسه با هدف استفاده حداکثری از معابر موجود، روان سازی ترافیک، برقراری ایمنی و امنیت دانش آموزان، استفاده از خودروهای مجاز و ساماندهی شده برای جابجایی دانش آموزان برگزار شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به فعالیت‌های این سازمان برای آغاز سال تحصیلی خاطرنشان کرد: خط کشی طولی شبکه معابر سطح شهر به طول ۳۰۰ کیلومتر، خط کشی گذرهای عرضی عابر پیاده با استفاده از رنگ‌های تک جزئی و دو جزئی(سطح شهر) و تهیه و نصب تجهیزات ایمنی در محدوده نقاط مستعد حادثه(استوانه، شبکه ایمنی) از جمله اقدامات سازمان در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید بود.

عرشیان افزود: ایمن سازی معابر با شابلون‌های سرعت، احداث۳دستگاه پل هوایی عابر پیاده، هوشمند سازی ۹۰درصد چراغ‌های راهنمایی سطح شهر به مناسبت بازگشایی مدارس و نصب ۱۱دهانه تابلوی بالاسری و پرچمی از دیگر فعالیت‌های سازمان برای بازگشایی مدارس بود.

وی اضافه کرد: نصب تابلوی ویژه گذر عبور دانش آموزان مقابل مدارس، اجری طرح عابریار به صورت گسترده در سطح شهر، چاپ کتاب شعر کوشا و نوشا، بروشور خطوط اتوبوسرانی ویژه مدارس و چاپ بروشور عابرپیاده را نیز می‌توان از دیگر اقدامات سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید بود.

این مسوول ادامه داد: نصب فیکسچرهای آموزشی در سطح شهر، توزیع کتاب‌های شعر با موضوع ترافیک و با هدف فرهنگ سازی ترافیکی در بین کودکان در مدارس نیز از دیگر اقدامات لازم به مناسبت آغاز بکار مدارس ابود.

عرشیان در خاتمه به راه اندازی ۳ پارکینگ عمومی در هسته مرکزی شهر به مناسبت بازگشایی مدارس اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز