خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه فولاد هرمزگان:

تولیدات جدید بر اساس نیازسنجی بازار/ برنامه‌هایی برای رفع مشکل قطعی برق و گاز + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۵۴۶

معاون توسعه فولاد هرمزگان با بیان اینکه برای تولید محصولات با ارزش افزوده‌ی بالاتر، باید سمت و سوی بازارها را سنجید که به سمت چه محصولاتی است و بازار برای چه محصولاتی کشش دارد و بر اساس آن برنامه‌ریزی کرد، گفت: ضمن مطالعه بازار و روند‌های تکنولوژی در طرح توسعه، شرکت‌های فولاد‌سازی تجهیزات گاز زدایی را برنامه‌ریزی کرده است که بتوان با آن‌ها محصولات کیفی و با استحکام بالا (دوفازی و ای بی ای) را تولید کرد.

به گزارش ایلنا، کاظمی افزود: علاوه بر این، در فرایند نورد هم محصولاتی که ضخامت پایین دارند، تولید خواهد شد که بخشی از تقاضای بازار را پوشش دهیم.

وی در مورد تامین انرژی و مشکلاتی که در بحث برق و گاز دارند، نیز گفت: مسائل انرژی در قالب سیاست‌های یکپارچه توسط گروه فولاد مبارکه دنبال می‌شود؛ در مورد گاز، فولاد مبارکه برنامه و طرح‌هایی برای جبران کسری گاز دارد که بخشی از این برنامه‌ها اجرا شده است؛ در مورد برق هم در قالب نیروگاه‌هایی که خود صنعت متولی سرمایه‌گذاری و تاسیس می‌شود، برنامه‌ریزی شده است، چه در منطقه هرمزگان و چه در نقاطی از کشور که انتقال برق صورت بگیرد. بحث آن با گروه انجام شده است و تولی برق لازم در قالب نیروگاه‌هایی که صنعت باید سرمایه‌گذاری کند، پیش‌بینی می‌شود.

کاظمی در مورد همایش‌ هم گفت: در این همایش‌ها علاوه بر موضوع یادگیری و تبادل تجربیات به صورت رو در رو و صحبت‌های متخصصین با همدیگر، مسائل جدید و نکات مختلف مطرح می‌شوند.

وی افزود: این موضوعات تجربی و موضوعات نو‌آورانه که مطرح و مورد بحث قرار می‌گیرند، حداقل فایده‌ای که دارند این است که، یا چراغ راهی برای آینده‌اند یا می‌توان تجربیاتی که شرکت‌ها به اشتراک می‌گذارند را در فرآیندهای جاری به کار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز