خبرگزاری کار ایران

بازی‌های مهمی پیش روی ماست؛

حسن زاده: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد / در لیگ‌برتر می‌مانیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۴۵۲

اگر خوش شانس تر بودیم امتیازات بیشتری می‌گرفتیم. ما در بسیاری از بازی‌ها توانایی برد را داشتیم و بیشتر باخت‌های ما با اختلاف یک‌گل بوده است.

بازیکن تیم لیگ برتری شهرداری‌ساوه در مورد شرایط این تیم گفت: در دو هفته اخیر نتایج خوبی گرفتیم و تیم روند روبه رشدی داشته است. تیم منسجم و همدل شده و با جنگندگی و بازی هوشمندانه توانستیم نتایج خوبی بگیریم.

به گزارش ایلنا، مهدی حسن زاده ادامه داد: اگر خوش شانس تر بودیم امتیازات بیشتری می‌گرفتیم. ما در بسیاری از بازی‌ها توانایی برد را داشتیم و بیشتر باخت‌های ما با اختلاف یک‌گل بوده است.

این بازیکن با بیان اینکه تیمی که از گیتی‌پسند و فرش آرا امتیاز می‌گیرد توانایی زیادی دارد، تاکید کرد: بازی‌های مهمی پیش روی ماست. ما تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و با مروری تاکتیک‌ها به ۳ امتیاز بازی با مس فکر می‌کنیم. از این پس هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید در هر فینال برنده باشیم.

حسن زاده با بیان اینکه حمایت های مسئولان شهر و مدیریت تیم آرامش را به تیم بازگرداند اذعان داشت: مدیریت به خوبی با کمک کادر فنی اتحاد و یکدلی را در تیم حاکم کردند و با حمایت های خود باعثشدند تا تیم شرایط خوبی پیدا کند.

این بازیکن در مورد اینکه آیا شهرداری در لیگ می ماند تصریح کرد: شک نکنید سعی و تلاشمان را برای پیروزی در سایر بازی ها و بقا در لیگ می کنیم و حتی چشم به رتبه های بالاتر هم داریم.

حسن زاده در پایان از حمایت های تماشاگران تمجید کرد و گفت: هواداران در بازی با فرش آرا سنگ تمام گذاشتند. مطمئن باشید اگر این روند ادامه پیداکند و حمایت های آنها تداوم داشته باشد در بازیهای خانگی همه امتیازات را می گیرم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز