خبرگزاری کار ایران

تا پایان فصل سرمربی ام!

کشاورز: در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم / لیگ قابل پیش بینی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۴۸۹

خوشبختانه همه تیم‌های موجود در صدر جدول مساوی کردند که این مسئله به نفع تیم ما است اما اگر در این مسابقه پیروز می‌شدیم، شرایط خیلی بهتر می‌شد و در جدول، صعود چند پله‌ای داشتیم

مربی - بازیکن تیم فوتسال گیتبی پسند اصفهان در مورد تساوی برابر شهرداری ساوه گفت: در این دیدار توپ و میدان به صورت کامل امروز در اختیار ما بود اما متأسفانه به خاطر اینکه در زدن ضربات آخر دقت کافی را نداشتیم، توپ‌ها گل نشد و به نتیجه تساوی رضایت دادیم.

به گزارش ایلنا، محمد کشاورز در مورد تساوی ۱-۱ تیمش برابر شهرداری ساوه اظهار داشت: بازی خوبی بود، فکر می‌کنم مسابقه از کیفیت خوبی برخوردار بود و تماشاگران حاضر از تماشای این مسابقه لذت بردند اما متأسفانه تنها ایرادی که در این مسابقه وجود داشت این بود که ما از موقعیت‌های زیادی که به دست آوردیم، استفاده نکردیم.

سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه همه تیم‌های موجود در صدر جدول مساوی کردند که این مسئله به نفع تیم ما است اما اگر در این مسابقه پیروز می‌شدیم، شرایط خیلی بهتر می‌شد و در جدول، صعود چند پله‌ای داشتیم اما قسمت این‌گونه بود که مساوی کنیم.

وی افزود: اینکه تغییری در جایگاه ما صورت نگرفت، به خاطر این بود که تیم‌های در این لیگ قابل پیش‌بینی نیستند و بازی‌های پیش بینی نشده انجام می‌دهند و به همین خاطر هم شرایط جدول اینگونه است.

کشاورز خاطرنشان کرد: تمام تلاش مان را می‌کنیم در همه بازی‌هایی که داخل خانه و خارج از آن داریم، پیروز شویم تا امتیاز بگیریم و در این راستای نیز تمام تلاش مان را انجام می‌دهیم.

کشاورز درباره حضورش به عنوان سرمربی تیم گیتی‌پسند و اینکه آیا او در این تیم می‌ماند یا خیر، گفت: در حال حاضر تصمیم گرفته شده که من تا پایان فصل با این تیم بمانم و سعی می‌کنم که تمام تلاشم را برای پیروز و کسب نتیجه این تیم انجام دهم.

سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان پیرامون مصاف هفته آینده گیتی‌پسند برابر ملی حفاری اهواز خاطرنشان کرد: این مسابقه برای ما سخت بوده و باید برای پیروزی در آن تمام تلاش خودمان را انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز