خبرگزاری کار ایران

محمد نوری در گفت و گو با ایلنا:

مطمئنم برانکو پرسپولیس را قهرمان آسیا می‌کند/ باید ژاوی را تحت فشار قرار داد

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۵۲۹

هافبک با تجربه پارس جم از تقابل تیمش با پرسپولیس می‌گوید.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی مقابل‌پریپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود. تیم ما منسجم و باهدف بازی کرد. مقابل قهرمان سخت است خصوصا تیمی که برانکو ایوانکوویچ شکل داده. یک امتیاز نتیجه خوبی بود. مقابل تیمی که از هفته ها قبل قهرمانی اش مسجل شده بود و امیدوارم با درایتی که مدیران تیم انجام می دهند تیم قدری را برای فصل آینده شکل دهند. پارس پتانسیل این را دارد که قدرت جنوب شود و از بازیکنان و هواداران خوبی برخوردار است. با حذف کادرفنی و استخوان بندی تیم جزو یکی از تیم های خوب سال بعد شود.

وی افزود: بازیکنان ما دومین بار بود که در آزادی بازی می‌کردند. پرسپولیس هم تیم قدرتمندی است. در سه سال اخیر نوسان کمی داشته و همیشه برنده بود. به نظرم یک بر یک نتیجه خوبی بود در آزادی برای این تیم. جا دارد از هواداران پرسپولیس که برایم سنگ تمام گذاشتند. 

هافبک با تجربه پارس جم در مورد تعویضش در دقیقه ۶۰ بازی گفت: بالاخره تصمیم آقای تارتار است و ایشان جزو مربیان خیلی خوب است. من با ایشان در پرسپولیس کار کردم و اکنون نیز که با ایشان کار می کنم 

نوری در مور  برانکو هم عنوان کرد: من رابطه‌ام با آقای برانکو ایوانکوویچ خیلی خوب بوده و اگر پرسپولیس این شرایط خوب را دارد علاوه بر زحمات بازیکنان حضور ایشان است. من همیشه از ایشان تشکر می کنم به عنوان یک مربی خوب. مربی ای که در سه سال دو قهرمانی کسب کرده و یک حضور در نیمه نهایی را نیز داشته است. من مطمئن هستم ایشان روزی پرسپولیس را قهرمان آسیا خواهد کرد.

کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد عملکرد مدیریت باشگاه پرسپولس هم اظهار  دوره داشت:  در زمانی که در پرسپولیس بودم 6 مدیرعامل عوض شد. اما به نظرم آقای گرشاسبی با توجه به کارنامه مدیریتی دارد مطئمنا قادر است مشکلات تیم را برطرف کند. امیدوارم مشکل نقل و انتقالات را نیز برطرف کند. 

نوری در مورد تصمیمش برای فصل بعد گفت: قراردادم تا پایان این فصل است و ان شاالله برای فصل تصمیم خواهم گرفت. فکری برای آینده نکردم. پارس ابتدا به نظرم باید قرارداد آقای تارتار را به پاس زحماتی که برای پارس کشیده تمدید کنند و بعد سراغ بازیکنان بروند.

وی در مورد تقابل پرسپولیس با السد گفت: من جلوی السد بازی کردم. بونجاح در آن مقطع تازه به تیم اضافه شده بود و البته مصدوم بود. تیم قدرتمندی هستند و بازیکنان خارجی خوبی دارند. مرتضی هم در این تیم تاثیرگذار است و خیلی است. این یکی از بازی های باکلاس فوتبال آسیا خواهد بود و امیدوارم پرسپولیس بتواند برنده این بازی شود. صدرنشینی در این گروه خیلی مهم است. 

نوری در مورد حضور ژاوی در السد هم عنوان کرد: ژاوی  بازیکن باهوشی است و چندین سال در سطح اول فوتبال بازی کرده و با فضاهای فوتبال در زمین کاملا آشناست. باید کاملا تحت فشار قرارش بدهند و اجازه اینکه به سمت دروازه علیرضا بیرانوند باشد می توان از کارآیی او کم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز