خبرگزاری کار ایران

سلیمانی: درهای تیم ملی فوتسال بانوان به روی بازیکنان باز است

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره برگزاری اردوی انتخابی این تیم گفت: قصد داریم تا در کنار باتجربه‌های تیم ملی از بازیکنان جوان استفاده کرده و در نهایت با جوانگرایی آینده تیم‌های ملی را تامین کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان بانوان درباره تشکیل اولین اردوی انتخابی تیم ملی در ادامه گفت: با توجه به اینکه اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی با حضور 20 بازیکن دعوت شده جوان برگزار شد، خوشبختانه بازیکنان با انگیزه و تلاش بیش از حد در تمرینات حضور داشته و سعی کردند که عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری اردوهای انتخابی اضافه شدن چند نفر از بازیکنان مستعد و جدید به ترکیب اصلی تیم ملی است. درهای تیم ملی همیشه به روی بازیکنان با استعداد و تلاشگر باز است. در این مرحله از اردوی انتخابی بازیکنانی بودند که در مسابقات باشگاهی لیگ برتر حضور داشته و مورد ارزیابی کادر فنی تیم ملی فوتسال قرار گرفتند.

وی در پایان گفت: با جوانگرایی و غربالگری در اردوی تیم ملی قصد داریم تا آینده این تیم را تامین و پر قدرت به مصاف رقبای آسیایی خود برویم.

کد خبر : ۴۴۵۹۳۲