خبرگزاری کار ایران

پروین: فکر نمی‌کنم فدراسیون استعفای کی‌روش را قبول کند

پیشکسوت فوتبال باشگاه پرسپولیس در خصوص اتفاقات اخیر و موضوع استعفای کی روش از هدایت تیم ملی فوتبال گفت: فکر نمی‌کنم فدراسیون استعفای کی‌روش را قبول کند. منتظر هستیم تا جلسه‌ای برگزار شود.

به گزارش ایلنا، علی پروین بعد از دیدار تدارکاتی تیم پرسپولیس برابر پاراگ گفت: من همیشه دوست دارم ه ورزشگاه بیایم اما هوا سرد است. باخت پرسپولیس مهم نیست چون بازی دوستانه است.

وی ادامه داد: باخت در دیدار تدارکاتی اشکال ندارد چرا برانکو در همین بازی‌ها 4،5 بازیکن تیمش را تست کرد تا اگر به کارش بیایند در لیگ از آن‌ها استفاده کند.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا قرار بوده به فرودگاه برود تا از کی‌روش استقبال کند و نظرش راجع به استعفای سرمربی تیم ملی چیست، بیان کرد: قرار نبود من به فرودگاه بروم. فکر نمی‌کنم فدراسیون استعفای کی‌روش را قبول کند. منتظر هستیم تا جلسه‌ای برگزار شود. برانکو و کی‌روش باید با هم صحبت کنند و مشکل‌شان حل شود.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اینکه گفته می‌شود استعفای کی‌روش جدی است، عنوان کرد: من از شما می‌پرسم آیا کی‌روش رفتنی است؟ آیا فدراسیون استعفای او را می‌پذیرد؟

پروین تاکید کرد: انشالله کی‌روش برمی‌گردد و مشکلات حل خواهد شد. من امروز فهمیدم که کی‌روش به ایران نمی‌آید پروین در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره استعفای کی‌روش گفت: من به پیروانی هم زنگ زدم تا در این باره از او سوال بپرسم ولی او تلفن را برنداشت به همین دلیل نمی‌دانم که کی‌روش به ایران می‌آید یا نه.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس نیاز به جذب بازیکن در نیم فصل برای تقویت نیاز دارد، گفت: به نظرم پرسپولیس در دو سه پست خوب است که تقویت شود. به هر حال بازی‌ها فشرده است و با ۱۱-۱۲ بازیکن نمی‌توان رقابت‌ها را ادامه داد.

کد خبر : ۴۴۵۵۷۹