خبرگزاری کار ایران

عنایتی: گل صحیح من را آفساید اعلام کردند و سه امتیاز شیرین را از ما گرفتند

مهاجم صبای قم معتقد است شرایط این تیم بهتر خواهد شد.

رضا عنایتی در مورد شرایط تیم صبای قم به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: شرایط  تیم روز به روز بهتر می‌شود و انسجام تیمی‌ ما هم بالاتر می‌رود. بعد از تعطیلات لیگ به شرایط مطلوبی رسیدیم و باید شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

عنایتی در مورد اینکه مشکل صبای قم چه بوده است که در طول 6 بازی بردی کسب نکرده است، گفت: من فکر می‌کنم شرایط بدنی ما خوب نبود که در حال حاضر این مشکل برطرف شده است. البته درباره بازی با سیاه‌جامگان نمی‌دانم چه چیزی بگویم که به کسی برنخورد. گل صحیح من را آفساید اعلام کردند و سه امتیاز شیرین را از ما گرفتند. در بازی با ذوب‌آهن هم خیلی خوب بازی کردیم و در دیداری که 10 نفره شده بودیم بازی را برگردانیم.

مهاجم صبای قم در مورد بازی این تیم مقابل سایپا که این هفته برگزار می‌شود، گفت: سایپا تیم ریشه‌داری است و سرمربی بسیار خوبی هم دارد. ما باید تلاش کنیم و امتیازهای بازی‌های خانگی را کسب کنیم تا شرایطمان در جدول بهتر شود.

 او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا به بهبود شرایط صبای قم در این فصل امیدوار است یا خیر گفت: مطمئنا به شرایط این تیم امیدوارم و معتقدم شرایطمان در جدول بهتر خواهد شد.

 

کد خبر : ۴۱۱۹۰۰