خبرگزاری کار ایران

برگزاری روز جهانی فوتبال زنان

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۵۹۳

رئیس کمیته بانوان درباره برگزاری روز فوتبال بانوان با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ دکتر الهه عرب عامری، رئیس کمیته بانوان گفت: طبق برنامه‌ای که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تمامی فدراسیون های عضو در خصوص برگزاری روز فوتبال بانوان در نظر گرفته شده، ما برنامه ریزی های لازم را برای برگزاری این فستیوال انجام داده ایم.
وی افزود: برگزاری بازی پیشکسوتان، برگزاری کارگاه های آموزشی دوپینگ، کمک های اولیه، مهارتهای حرکتی و فردی، کلاس توجیهی برای مربیان و کارگاه‌های تفریحی برای این روز در نظر گرفته شده است. حدود 100 فوتبالیست در این روز برنامه های فوق را انجام می‌دهند. همچنین تیم‌های ملی نونهالان، نوجوانان و جوانان در این فستیوال یک روزه حضور داشته و در کنار دیگر تیم های دعوت شده به انجام برنامه های مورد نظر می‌پردازند.
رئیس کمیته بانوان در پایان گفت: با برگزاری این فستیوال قصد داریم تا فعالیت‌های صورت گرفته توسط تعداد کمی از جامعه بزرگ بانوان و علاقه‌مندان در فوتبال را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاع رسانی و اعلام کنیم که موفقیت‌هایی که توسط بانوان به دست می‌آید بر اساس برنامه ریزی، استعدادیابی، پرورش نخبگان، برگزاری اردوها و همچنین کارگاه‌های آموزشی است.
گفتنی است، روز جهانی فوتبال زنان صبح فردا 18 اسفند ماه از ساعت 10:00 در آکادمی ملی فوتبال با حضور مسئولین، پیشکسوتان فوتبال بانوان و 100 فوتبالیست آغاز می‌شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز