خبرگزاری کار ایران

فعال‌شدن جامعه فوتبال‌زنان اتفاق خوبی بود؛

شجاعی: کار سختی در فوتبال بانوان آسیا داریم

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۳۸۹

فعال شدن جامعه‌ فوتبال زنان در کل کشور اتفاق خوبی بود و خوشحالیم اکنون لیگ‌های مختلفی را در فوتبال و فوتسال و حتی فوتبال ساحلی بانوان راه اندازی کرده‌ایم.

رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال در دهمین نشست مسئولان استانی مدارس فوتبال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، فریده شجاعی در نشست مسئولان استانی مدارس فوتبال گفت: از اینکه در بحثتوجه به فوتبال پایه و علمی کردن آن، قسمت بانوان هم مورد توجه قرار گرفته شده است خوشحالم و از این بابت از هادی آیت‌اللهی تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: در بخش بانوان بر اساس اهداف کوتاه‌مدت، میان مدت و بلند مدت حرکت کرده‌ایم و بر همین اساس سند راهبردی را از قبل تهیه کرده بودیم. در طی مسیر البته با مشکلات زیادی رو به رو بودیم اما خوشحالم بگویم در بخش همگانی و توسعه فوتبال و فوتسال بانوان موفق عمل کرده ایم.

شجاعی در ادامه بیان کرد: فعال شدن جامعه‌ فوتبال زنان در کل کشور اتفاق خوبی بود و خوشحالیم اکنون لیگ‌های مختلفی را در فوتبال و فوتسال و حتی فوتبال ساحلی بانوان راه اندازی کرده‌ایم. سال گذشته فستیوال فوتبال بانوان برگزار شد که بازتاب خوبی در فیفا و AFC داشت. همین عملکرد خوب ما باعثشد به ایران امتیاز بدهند و بتوانیم به عنوان نماینده آسیا در رقابت‌های سنگاپور شرکت کنیم و چهارم شویم.

وی در پایان گفت: البته ما کار سختی در فوتبال بانوان آسیا داریم. ۵ تیم اول آسیا جزو ۱۰ تیم اول جهان هستند. ژاپن قهرمانی جام‌جهانی و قهرمان زیر ۱۷ ساله‌های جهان است و کره‌جنوبی هم به قهرمانی زیر ۱۹ ساله‌های دنیا رسیده، اما در فوتسال از تیم‌های برتر آسیا هم جلو افتاده‌ایم. باید قبول کنیم در فوتبال نیاز به کار بیشتر و پایداری بیشتری داریم. از حمیدی معاون تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش می‌خواهیم به فوتبال و فوتسال پایه در بخش بانوان در مدارس اهمیت بیشتری بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز