خبرگزاری کار ایران

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی نابینایان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۵۲۲

۱۵بازیکن به دومین اردوی پارالمپیکی تیم ملی فوتبال ۵ نفره نابینایان و کم‌بینایان دعوت شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، به فاصله کمتر از 10 روز پس از پایان مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال 5 نفره، دومین مرحله اردوی تمرینی این تیم برای آماده سازی حضور در بازی‌های پارالمپیک برزیل از چهارشنبه آغاز خواهد شد. تیم ملی فوتبال 5 نفره که شهریورماه با قهرمانی در مسابقات آسیایی ژاپن برای دومین بار صاحب سهمیه حضور در بازی‌های پارالمپیک شد، طی روزهای 22 تا 29 دی ماه نخستین اردوی آماده‌سازی خود برای شرکت در پانزدهمین دوره این بازی‌ها را در کرمان برگزار کرد.

از میان 15 بازیکن دعوت شده به این مرحله از تمرینات و به غیر از محمدرضا حسینی، دیگر بازیکنان دعوت شده در اردوی نخست نیز حضور داشتند.

فهرست بازیکنان دعوت شده به این شرح است:

حسن رجب‌پور و محمد حیدری (خوزستان)، صادق رحیمی، محمدرضا حسینی و محمدرضا مهنی نسب (کرمان)، احمدرضا شاه حسینی، میثم شجاعیان، سامان اجرت دست، رسول باصری و حجت الله مزارعی (فارس)، امیر پور رضوی و بهزاد زادعلی اصغر (آذربایجان شرقی)، کامبیز رضوی (خراسان رضوی)، مرتضی رمضانی و علی نورانی (گیلان)

اردونشینان تیم ملی فوتبال 5 نفره چهارشنبه در محل اردوی آماده‌سازی در کرمان مستقر می‌شوند و از پنجشنبه تمرینات خود را آغاز می‌کنند. این مرحله از تمرینات تیم ملی فوتبال پنج نفره تا 14 بهمن ماه زیر نظر جواد فلفلی به عنوان سرمربی پیگیری خواهد شد.

ایمان فرحبخش، امیر حمزه زارع و محمدرضا شاددل به عنوان مربی، وی را در امر هدایت بازیکنان همراهی می‌کنند ضمن اینکه محمود حدادیان نیز سرپرست تیم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز