خبرگزاری کار ایران

باید زودتر سرمربی تیم مشخص شود؛

طهماسبی: ای کاش مرفاوی وباشگاه تعامل می‌کردند / سه پیشنهاد دارم

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۳۰۸

ای کاش هر مشکلی بین مرفاوی و باشگاه بود با یکدیگر کنار می‌آمدند. مرفاوی زحمت کشید و تیم را خودش بست. نتایج خوبی در نیم‌فصل اول گرفته بودیم که حتی می‌توانستیم بهتر از قبل هم کار کنیم.

دروازه‌بان صبای‌قم با بیان اینکه از سه تیم پیشنهاد دارم عنوان کرد: بحثرفتنم به پیکان مطرح نیست.

مهرداد طهماسبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: اولین تمرین ما بعد از بازی با ذوب‌آهن امروز انجام می‌شود و باید دید اوضاع تیم درباره انتخاب سرمربی چگونه شده است.

وی در خصوص شکست برابر ذوب‌آهن گفت: ما مثل دیدار با فولاد اول به گل رسیدیم ولی برابر ذوب تمرکز همیشگی را نداشتیم. اگر خود من بیشتر حواسم جمع بود، می‌توانستم به تیم کمک کنم تا نبازیم. تمامی گل‌هایی که در هفته‌های اخیر دریافت کردیم روی ضربات ایستگاهی بود و با اینکه تمرینات زیادی برای رفع این مشکل انجام می‌دهیم، نمی‌دانم چرا دوباره این اتفاق می‌افتد.

طهماسبی عدم حضور سرمربی را در باخت تیمش تاثیر گذار می‌داند و می‌گوید: اگر سرمربی وجود داشت بازیکنان احساس مسئولیت و تمرکز بیشتری داشتند.

دروازه‌بان صبا ادامه داد: ای کاش هر مشکلی بین آقای مرفاوی و باشگاه بود با یکدیگر کنار می‌آمدند. آقای مرفاوی زحمت کشید و تیم را خودش بست. نتایج خوبی در نیم‌فصل اول گرفته بودیم که حتی می‌توانستیم بهتر از قبل هم کار کنیم.

وی افزود: جلوی ضرر را هر وقت بگیریم منفعت است و نگذاریم بیشتر از این به تیم آسیب وارد شود. باشگاه هرچه زودتر تصمیم‌گیری کرده و وضعیت سرمربی را مشخص کند تا تیم از این بلاتکلیفی خارج شود. خودم اینطور برداشت می‌کنم وقتی سرمربی نباشد، بازیکنان با آن انگیزه لازم کار نمی‌کنند و جدیتی که دارند کم می‌شود.

طهماسبی با بیان اینکه جدایی‌ام بستگی به باشگاه دارد، ابراز داشت: سه تیم با من تماس گرفتند که گفتم هیچ صحبتی نمی‌کنم و باید با باشگاه مذاکره کنید چون آن‌ها تصمیم گیرنده نهایی هستند.

وی خاطر نشان کرد: از پیکان و تراکتور پیشنهاد ندارم. شروع فوتبالم در لیگ‌برتر را مدیون مرفاوی هستم و هرجا که باشد برایش آروزی موفقیت خواهم کرد ولی از زمانی که ایشان از صبا جدا شدند، حتی یک کلمه باهم صحبت نکردیم.

دروازه‌بان صبا در مورد درگیری که گفته شد بعد از بازی با ذوب‌آهن به وجود آمد اظهار داشت: من با محمد آرام‌طبع از زمانی که در نساجی مازندران حضور داشتیم رابطه دارم. در بازی با ذوب‌آهن من و او حداقل ۲۰ متر از هم فاصله داشتیم و واقعا نمی‌دانم آن خبرگزاری چطور نوشته بود طهماسبی و آرام‌‌‌طبع درگیر شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز