خبرگزاری کار ایران

ساغلام: تراکتور را از شرایط دشوار خارج می‌کنیم/بازی که حق‌مان باخت نبود، نتیجه ناراحت‌مان کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۹۳۱

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تیم را از شرایط دشوار خارج می کنیم.

به گزارش ایلنا، ارطغرل ساغلام در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم، عنوان کرد: بازی بیشتر در بخش میانه زمین بود، نیمه اول موقعیت خاصی نبود اما نیمه دوم برای ما بهتر شروع شد. تغییراتی ایجاد کردیم و موقعیت‌هایی به وجود آوردیم. یک پنالتی به دست آوردیم که می‌توانست نقطه عطفی باشد اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

سرمربی تراکتور افزود: امروز دو تیمی بازی داشتند که مدت زیادی است نتوانسته‌اند ببرند. بازی را بیشتر در میانه زمین انجام دادند و ما سعی کردیم در این قسمت ساختار دفاعی را بچینیم و با توپ‌هایی که می‌گیریم برای خودمان موقعت ایجاد کنیم. اگر پنالتی گل می‌شد بازی برای ما راحت‌تر رقم می‌خورد.

وی با اشاره به باخت امروز، گفت: بعد از آن صحنه در محوطه جریمه و آن شلوغی متاسفانه گل را دریافت کردیم. در بازی که حق ما نبود ببازیم بدون امتیاز بازی را تمام کردن واقعا ما را ناراحت کرد اما باید یک کار ویژه انجام دهیم و در رختکن هم به بازیکنان گفتم. به بعضی برای عید نوروز استراحت دادیم و گفتیم بازیکنانی بعد از تعطیلات برگردند که بخواهند با دل و جان برگردند و حداکثر توان خود را برای تیم بگذارند چون ما این بازیکنان را می‌خواهیم اما متاسفانه کار را برای خودمان سخت کردیم. 

ساغلام با اشاره به اینکه تراکتور از بحران خارج می‌شود، گفت: از صمیم قلبم می‌گویم با کمک خدا از پس این کار برخواهیم آمد و این تیم را از شرایط دشوار بیرون می‌کشیم. سخت خواهد بود اما امکان‌پذیر است. در پایان به حریفمان تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز