خبرگزاری کار ایران

امارات ۴ - قطر یک؛

شوک عجیب اماراتی‌ها به قطر / عرب‌ها بالاخره بردند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۳۰۹

اماراتی‌ها که ترکیب اصلی‌شان شاکله تیم زیر ۲۳ سال این کشور بود که با مهدی علی فاتح رقابت‌های این رده سنی در آسیا شده بودند، همه راه‌ها را روی قطر بستند.

دیدار تیم‌های امارات متحده عربی و قطر از گروه ‍C جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۴ بر یک به سود امارات به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های امارات و قطر که همگروه ایران هم به حساب می‌آیند با پیروزی ۴ بر یک امارات در ورزشگاه کانبرا به پایان رسید تا نخستین برد یک تیم عربی در جام ملت‌های آسیا رقم بخورد.

دقیقه ۲۳ این دیدار خلفان ابراهیم روی دفع ناقص ماجد ناصر با ضربه‌ای دقیق از پشت محوطه جریمه دروازه امارات را گشود. بعد از این گل امارات جریان بازی را به دست گرفت و دقیقه ۳۷ احمد خلیل گل تساوی را برای امارات به ثمر رساند.

خلیل در نیمه دوم و در ۵۲ هم روی یک ضربه ایستگاهی دروازه قطر را برای دومین بار گشود تا نام خود را به عنوان یکی از مدعیان آقای گلی این رقابت‌ها هم مطرح کند. ۴ دقیقه بعد کیم سو هیون داور کره‌ای این دیدار یک ضربه ایستگاهی دیگر پشت محوطه جریمه قطر به سود امارات اعلام کرد که قاسم برهان، دروازه‌بان پراشتباه قطر ضربه نه چندان محکم اماراتی‌ها را ناقص دفع کرد تا در برگشت علی مبخوت گل سوم امارات را هم به ثمر برساند.

در ادامه جمال بلماضی، خلفان ابراهیم را که تازه از بند مصدومیت رها شده بود از زمین بیرون کشید و با چند تغییر جریان بازی را عوض کند اما اماراتی‌ها که ترکیب اصلی‌شان شاکله تیم زیر ۲۳ سال این کشور بود که با مهدی علی فاتح رقابت‌های این رده سنی در آسیا شده بودند، همه راه‌ها را روی قطر بستند.

دقیقه ۹۰ علی مبخوت روی پاس عامر عبدالرحمن، دومین گل خود و چهارمین گل تیمش را هم به ثمر رساند تا امارات در نخستین بازی خود به یک پیروزی ارزشمند برسد. در پایان این بازی احمد خلیل از امارات به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز