خبرگزاری کار ایران

آخرین خبر از مسوت اوزیل و جدایی در ژانویه از آرسنال

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۷۹۴

مسعود اوزیل، هافبک آلمانی آرسنال تمایلی به انتقال قرضی از این تیم در ماه ژانویه ندارد.

به گزارش ایلنا، شبکه ESPN به نقل از منابع نزدیک به مسعود اوزیل اعلام کرده که او شدیداً با انتقال قرضی‌اش از تیم فوتبال آرسنال مخالفت کرده و مصمم است که جایگاه خود را در ترکیب اصلی آرسنال پس بگیرد. هافبک آلمانی توپچی‌ها که در شکست 5 بر یک اخیر این تیم در خانه آرسنال غایب بود، بارها توسط اونای امری به دلایل تاکتیکی از ترکیب کنار گذاشته شده است اما او همچنان اطمینان دارد که می‌تواند بار دیگر اعتماد سرمربی‌ اسپانیایی‌اش را جلب کند. عملکرد بی‌ثبات اوزیل در این فصل چه از نظر حضورهای او در میدان چه از نظر آمادگی جسمی و روانی، باعث شکل گرفتن شائبه‌هایی درباره آینده او شده است از جمله اینکه احتمال دارد وی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه آرسنال را ترک کند، آن هم در حالی که کمتر از یک سال پیش قرارداد پرزرق و برقی با توپچی‌ها امضا کرد.

امری پیش از این از اظهارنظر درباره اینکه آیا با فروش ستاره آلمانی‌اش موافق است یا نه، خودداری کرده بود اما گفت حقوق 300 هزار پوند در هفته اوزیل که او را به پردرآمدترین بازیکن تیم تبدیل کرده، دلیل نمی‌شود که او حتماً در برنامه‌‌های تاکتیکی سرمربی توپچی‌ها جایی داشته باشد.

اوزیل پس از نیمکت‌نشینی در بازی‌های منجر به شکست آرسنال مقابل ساوتهمپتون و تاتنهام در ابتدای ماه دسامبر، روز 23 این ماه در بازی آرسنال مقابل برنلی به‌عنوان کاپیتان در ترکیب تیمش قرار گرفت و به این تیم برای کسب پیروزی 3 بر یک کمک کرد. او در حالی که امید به ماندن در ترکیب اصلی داشت، در بازی‌های روز پس از کریسمس مقابل برایتون مصدوم شد و اکنون مشخص نیست که این مصدومیت به او اجازه دهد برای مصاف با فولام به ترکیب اصلی برگردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز