خبرگزاری کار ایران

سکوت اوزیل شکست

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۰۹۴

در مصاحبه اخیر ستاره ترک تبار آرسنال او می‌گوید چگونه انتقادها را نادیده می‌گیرد و از شکست متنفر است حتی در تمرینات.

به گزارش ایلنا، مسوت اوزیل یکی از بازیکنان اصلی دیدار آرسنال مقابل لسترسیتی بود و به همبازیانش کمک کرد تا به نتیجه 3 بر یک آنها دهمین پیروزی متوالی در تمامی مسابقات را کسب کنند.

مسوت اوزیل در مصاحبه اخیرش در گفت و گو با اسکای اسپورت درباره اینکه طی چندماه گذشته مورد انتقاد شدید قرار گرفته بود، گفت: من فقط می‌خندم. من دیگر جوان نیستم اما فوتبال حرفه‌ای را از 16 17 سالگی آغاز کرده‌ام و این همیشه با من بوده است - مردم یا شبیه من هستند یا نه. من به نظر اینگونه افراد گوش نمی‌کنم، تنها به حرف‌هایم سرمربی و آنهایی که در مقابلم صحبت می‌کنند گوش می‌کنم. بنابراین، من اگر بد بازی کنم، از آن همانند روزی که خوب بازی می‌کنم آگاهی دارم.

او ادامه داد: مهمترین چیز این است که مربی می‌تواند به من کمک کند و اگر اشتباه کنم می‌توانم به او بگویم، ما می‌توانیم صحبت کنیم تا برای آینده پیشرفت کنیم. اما اگر مردم فقط در مورد من می‌گویند بدانند که می‌خواهند در روزنامه باشند و این را می‌دانم و به آن اهمیت نمی‌دهم.

اوزیل افزود: سرمربی از من می‌خواهد که همه چیز را در زمین بگذارم که این را انجام می‌دهم اما تلاش می‌کنم که به اهدافم برسم. امیدوارم که در پایان فصل به چند جام دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز