خبرگزاری کار ایران

ونگر: شباهت زیادی بین مسوت اوزیل و دنیس برکمپ وجود دارد

سرمربی فرانسوی آرسنال با تمجید از مسوت اوزیل عنوان کرد این بازیکن آلمانی قابلیت تبدیل شدن به دنیس برکمپ در آرسنال را دارد.

به‌ گزارش ایلنا، مسوت اوزیل، هافبک آلمانی آرسنال در هفته‌های گذشته نمایش بسیار خوبی از خود نشان داده و همین باعث شده آرسنال در لیگ برتر همراه با سیتی در صدر قرار داشته باشد و در لیگ قهرمانان اروپا نیز صدرنشین گروه خود باشد.

آرسن ونگر با تمجید از مسوت اوزیل، گفت‌: همچنان که قبلا هم گفتم شباهت زیادی بین مسوت اوزیل و دنیس برکمپ وجود دارد. هر دو بازیکنان ظریف و فانتزی هستند. من فکر می‌کنم اوزیل نیز می‌تواند مثل برکمپ به بازیکن بزرگ و اسطوره‌ای تبدیل شود.

او گفت: در مجموع اوزیل فوق العاده است. بازیکنان زیادی مثل او ندیدم. کارهای فوق العاده ای با توپ انجام می‌دهد که برای من فوق العاده است. همیشه از او حمایت کردم. حتی زمانی که خیلی‌ها از اوزیل انتقاد می‌کردند، من از او حمایت کردم زیرا می‌دانستم چه بازیکن باارزشی است. او این روزها با دنیس برکمپ قابل مقایسه است. بازی او من را یاد برکمپ می‌اندازد. ظرافت خاصی در بازی اوزیل دیده می‌شود که آن را دوست دارم. او این موضوع را به همه ثابت کرده که فقط یک بازیکن با استعداد نیست و می‌تواند مثل همه، سخت تمرین و تلاش کند و بهتر شود. تفاوتی که اوزیل با برکمپ دارد این است که برکمپ گلزن‌تر از اوزیل بود. این در حالی است که اوزیل بیشتر از برکمپ پاس گل می‌دهد.

آرسنال فردا (یکشنبه) باید در داربی شمال لندن برابر تاتنهام به میدان برود. دیداری که آرسن ونگر معتقد است سخت‌ترین بازی فصل توپچی‌های لندنی خواهد بود.

ونگر درباره این موضوع گفت‌: همیشه گفته‌ام که داربی‌ها با بقیه بازی‌های فصل شرایط متفاوتی دارند. بازی با تاتنهام سخت‌ترین و متفاوت‌ترین بازی ما در این فصل خواهد بود. من بارها داربی لندن را تجربه کرده‌ام و باید بگویم که نمی‌توان گفت‌ تاتنهام به دلیل افت در بازی‌های اخیر شانس کمی برای برد دارد. قطعا بازی بسیار سختی در انتظار ما خواهد بود، ولی ما مصمم هستیم تا سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم، چرا که موقعیت ما در جدول رده‌بندی نشان می‌دهد که خیلی به این سه امتیاز نیاز خواهیم داشت. برابر تاتنهام رقابت جذابی در پیش ما است. بازی مهمی پیش روی هردو تیم قرار دارد، ما در صدر جدول هستیم و امتیازات خوبی در لیگ جمع آوری کردیم. در مجموع تاتنهام هم اوضاع خوبی دارد. فشردگی در بالای جدول رده بندی لیگ برتر بسیار زیاد است. ما تمرکز خود را بر روی این نکته قرار می‌دهیم که این یک بازی خانگی است. ما می‌خواهیم این بازی بزرگ را ببریم.

کد خبر : ۴۲۵۸۴۰