خبرگزاری کار ایران

ونگر:‌ نه تسلیم شدیم و نه ترسیدیم

سرمربی آرسنال بعد از برد پر گل برابر ساندرلند به تمجید از مهاجم فرانسوی خود پرداخت.

به‌ گزارش ایلنا، آرسنال در هفته‌ دهم لیگ برتر در زمین ساندرلند بحران زده به میدان رفت و توانست با نتیجه‌ پر گل چهار بر دو حریف خود را شکست بدهد تا بردی ارزشمند را در این هفته‌ از رقابت‌ها به دست بیاورد.

آرسن ونگر بعد از پیروزی پر گل تیمش گفت‌: وقتی ساندرلند گل تساوی را وارد دروازه ما کرد، واکنش بسیار خوبی بروز دادیم. وقتی در لیگ برتر بازی شما به تساوی یک بر یک می‌رسد، شانس کمی برای زدن سه گل دیگر را دارید ولی ما این کار را انجام دادیم. نه تسلیم شدیم و نه ترسیدیم. بهترین واکنش ممکن را از خود نشان دادیم. به همین خاطر از بازیکنانم تشکر می‌کنم که همان عملکردی را در زمین از خود نشان دادند که از آنها این انتظار می رفت.

سرمربی توپچی‌های لندن در ادامه ‌اضافه کرد: وقتی در یک دیدار پیروز نشوید، انتقادات زیادی از شما می‌شود و ممکن است اعتماد به نفس‌تان را برای بازی‌های بعدی از دست بدهید. به خوبی از اهمیت این دیدار آگاه بودیم چراکه جایگاه خوبی در صدر جدول داریم. اگر امتیاز از دست می دادیم، ممکن بود در هفته‌های آینده اعتماد به نفسمان را از دست بدهیم. در این بازی نیز فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. پیروزی حق ما بود. در همان نیمه نخست می‌توانستیم کار حریف را تمام کنیم ولی کمی دیر به خودمان آمدیم اما خوشبختانه به خواسته‌مان رسیدیم. در مجموع فکر می کنم مهم بود امروز پیروز شویم. در 6 بازی پیاپی به پیروزی رسیده بودیم. هفته گذشته در خانه برابر میدلزبورو مساوی کردیم که ناامید کننده بود. پیروز نشدن، تردیدهایی ایجاد می کرد و مهم بود که پیروز شویم.

اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی آرسنال با ورودش به زمین مسابقه توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند و نشان بدهد فرم گل خوب گلزنی خود را باز یافته است. سرمربی فرانسوی  توپچی‌ها در ادامه درباره نمایش خوب ژیرو هم گفت‌: برای او خیلی خوشحال هستیم. در حال‌ حاضر گزینه‌های زیادی در خط حمله نداریم و با مصدوم بودن چند بازیکن اصلی، به ژیرو اعتماد کردیم و او به خوبی جواب اعتماد ما را داد. او با نظم و تمرکز زیادی در زمین بازی حاضر شد و دو گل خیلی مهم را به ثمر رساند. در هر بازی از او انتظار دارم که به این شکل باشد.

کد خبر : ۴۲۳۸۲۹