خبرگزاری کار ایران

رونمایی از سپیدرود و پارس جم در رشت و بوشهر

هواداران و بازیکنان جلوتر از مربیان حرکت می کنند!

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۹۳۷

هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران در حالی روزهای 5 شنبه و جمعه پیگیری می شود که مسابقات این فصل به نظر می رسد از همه فصول گذشته جذاب تر و داغ تر پیگیری شود.

هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران در حالی روزهای 5 شنبه و جمعه پیگیری می شود که مسابقات این فصل به نظر می رسد از همه فصول گذشته جذاب تر و داغ تر پیگیری شود.

این را با نگاهی بر شکل و شمایل تیم ها در هفته اول می توان گفت و نوع بازی تیم ها به گونه ایی بود که صدای طبل جنگ از همان دقایق اولیه هفته نخست لیگ هفدهم از همه شهرها شنیده می شد.

در این میان فوتبالیست ها بسیار جلوتر و باانگیزه تر از مربیان و کادر فنی حرکت می کنند و هر چقدر هم که مربیان بخواهند با احتیاط تیم شان را وارد زمین کنند باز این بازیکنان هستند که میل به بازی زیبا و تهاجمی را ترجیح می دهند و از پیله ترس و احتیاط در آمده اند.

جالب است که هیچ تغییری در نوع نگاه مربیان سنتی به فوتبال دیده نمی شود و فقط تعدادی از مربیان جوان یک مقداری با سرعت بخشیدن به بازیها سعی می کنند متفاوت باشند و بقیه همانی هستند که بودند.

اما آنچه که مهم است اینکه خواسته مردم را بازیکنان زودتر از مربیان شنیده اند و میدانند که مردم به بازی خوب و جذاب نمره می دهند و اگر بازی جذابی از تیم ها حتی محبوب ترین تیم ها نبینند باز رغبت تماشای مسابقات را از تلویزیون هم به خود نمی دهند.

اما اگر زیبا و تهاجمی و جذاب بازی کنند هم مورد توجه مردم قرار می گیرند هم کادر فنی تیم ملی و.هم از سوی رسانه ها تشویق خواهند شد.

در هفته اول وقتی پرسپولیس در برابر فولاد از دقیقه یک همان پرسپولیس زلزله و مورد علاقه مردم بازی کرد هواداران تیم رقیب یعنی استقلالی ها هم انتظارشان را در همان حد به تیم خود در آبادان منتقل کردند.

استقلال در آبادان البته باخت ولی نشان داد که تشنه بازی تهاجمی است.

مشکل استقلال اینجاست که منصوریان قبل از بازی وارد دعوا با فدراسیون شد و تمرکز خود و تیمش را به هم ریخت وگرنه استقلالی ها توانمندی بالاتری دارند.

استقلال با این اوصاف این هفته هم باید با دیگر تیم خوزستانی البته در تهران بازی کند. با همنام اهوازی خود استقلال خوزستان.

استقلال خوزستان هفته اول توانست تراکتور را در اهواز شکست دهد و با همان روحیه باید در تهران ردروی استقلالی قرار گیرد که در دعوا با فدراسیون فوتبال بر سر بخشودگی سه بازیکن محرومش توانست پیروز شود و حالا دیگر منصوریان بهانه ایی برای نتیجه نگرفتن و بازی تهاجمی ندارد. دو تیم استقلال روز جمعه با هم بازی خواهند کرد.

یک نگاه دیگر که خیلی مهم است: هفته اول 20 گل در 8 بازی رویید که آماری امیدوار کننده است.

پرگل ترین بازی را تیم پارس جم جنوبی که تازه وارد لیگ برتر هم هست مقابل گسترش فولاد تبریز ثبت کرد و توانست 4 بر یک گسترش فولاد را ببرد تا شاگردان مهدی تارتار این هفته روز جمعه در شهر و دیار خود از پیکان پذیرایی کنند.

پیکان همان تیمی است که با تفکرات مجید جلالی بازی می کند و این برای مهدی تارتار در بازی جمعه نگران کننده است و باید از لایه های تفکرات تدافعی جلالی عبور کند ولی رونمایی از پارس لیگ برتری در بوشهر با حضور خیل عظیم علاقمندان فوتبال در این شهر یقینا کار را بر پیکان سخت و دشوار خواهد کرد.

سپید رود رشت هم حال و روزی مثل پارس جم دارد با این تفاوت که سپیدرود هفته اول نتیجه را به نفت بحران زده واگذار کرد و در بازی فردا مقاب سیاه جامگان کارش کمی دشوار است.

علی نظر محمدی فردا با خیل عظیم مشتقان سپیدرود می خواهد خود و تیمش را بیش از پسش محبوب جلوه کند و در مقابل علی نظر محمدی ، یک مربی چغر مثل اکبر میثاقیان قرار دارد که او را برای این بازیها ساخته اند. اما هواداران سپید رود فردا خودشان بهتر از هر کادر فنی می دانند که چگونه باید تیمشان را به سوی پیروزی رهنمون کنند! جذابیت کرکری سکوها با میاقیان در رشت دیدنی و هیجان انگیز تعر از بازی خواهد بود!

 

یقینا گل بازی های این هفته فردا در تبریز و در ورزشگاه یادگار امام خواهد بود.

تراکتور تیم ناکام هفته اول میزبان پرسپولیس زیاده خواه است. دیدار دوتیم همواره جذاب و هیجانی و زیبا و البته گاهی همراه با حاشیه بوده است اما وجود یحیی گل محمدی مرد آرام و خونسرد و با اخلاق فوتبال ما در راس تراکتور سازی نعمتی است تا خیال ما و هواداران و بازیکنان از بابت حاشیه های جنجال ساز راحت باشد و آقا یحیی بیشتر به فوتبال زیبا و سالم فکر می کند.

آیا یحیی می تواند جلو زیاده خواهی و سرعت گیری پرسپولیس را در همین هفته دوم بگیرد یا پرسپولیس با نیروهای تهاجمی خود با دست پر از تبریز باز می گردد.

انشالله این هفته هم همانند هفته اول یک هفته پر گل و جذاب را شاهد باشیم.

*سیدرضافیض آبادی

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز