خبرگزاری کار ایران

پوری‌حسینی اعلام‌کرد:

قیمت‌گذاری یکسان سرخابی‌ها برای واگذاری / استقلال متمول‌تر از پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۵۴۹

باشگاه استقلال از دارایی های منقول بیشتری برخوردار است و از همین رو در قیمت گذاری پایه باید رقم بالاتری پیشنهاد شود ولی باید لیست بدهی ها و اموال بطور یک جا محاسبه و وقت قیمت واقعی آن مشخص شود

رئیس سازمان خصوصی سازی با تاکید دوباره بر واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پیش از پایان سال گفت: در نظر داریم قیمت‌گذاری این دو باشگاه یکسان انجام شود.

به گزارش ایلنا، عبدالله پوری‌حسینی که با رادیو گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مقدمات کارشناسی برای قیمت گذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام شده و تلاش داریم تا این قیمت گذاری به صورت یکسان انجام شود و بالاترین پیشنهاد در مزایده رقم نهایی قیمت گذاری را مشخص خواهد کرد.

وی با بیان اینکه همچنان اسناد بدهی های مالی و اموال منقول این دو باشگاه در حال بررسی است، گفت: کارشناسان سازمان خصوصی سازی در حال بررسی میزان بدهی های این دو باشگاه هستند تا با تعیین رقم مشخص و قطعی امکان واگذاری با شرایط شفاف و معین صورت بگیرد.

پوری حسینی تصریح کرد: یکی از این دو باشگاه از اموال منقول بیشتری برخوردار است و طبیعی است با قیمت بالاتری در مزایده شرکت کند ولی آنچه مد نظر ماست اعلام قیمت یکسان برای هر دو باشگاه است تا تبعیضی در این زمینه ایجاد نشود.

وی یادآور شد: باشگاه استقلال از دارایی های منقول بیشتری برخوردار است و از همین رو در قیمت گذاری پایه باید رقم بالاتری پیشنهاد شود ولی باید لیست بدهی ها و اموال بطور یک جا محاسبه و وقت قیمت واقعی آن مشخص شود اما آنچه مد نظر ماست اعلام قیمت یکسان برای هر دو باشگاه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز