خبرگزاری کار ایران

پزشک پرسپولیس اعلام کرد؛

بنگر و عالیشاه در ترکیه به تمرینات تیمی برمی‌گردند / تلاش برای کاهش طول درمان دغاغله

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۳۴۴

محسن بنگر و امید عالیشاه در اردوی ترکیه به تمرینات گروهی باز می‌گردند و درمان و فیزیوتراپی دغاغله ادامه پیدا خواهد کرد.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محسن بنگر و امید عالیشاه در اردوی ترکیه به تمرینات گروهی باز می‌گردند و درمان و فیزیوتراپی دغاغله ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، دکتر حقیقت ضمن بیان این مطلب افزود: با اقدامات پزشکی صورت گرفته در نظر داریم محسن بنگر و امید عالیشاه از اردوی ترکیه به تمرینات تیمی برگردند.

وی ادامه داد: عالیشاه در یکی از تمرینات از ناحیه مچ پا دچار پیچ خوردگی شد که البته عارضه جدی حادثنشد و بعد از چهار، پنج روز فیزیوتراپی آماده بازگشت به تمرینات می‌شود.

محسن بنگر هم از ناحیه همسترینگ دچار انقباض شدید بود، اگر آن شرایط ادامه پیدا می‌کرد، ممکن بود پاره‌گی عضله حادثشود که شرایط کنترل شد. با توجه به اینکه در ترکیه تمرینات سرعتی و انفجاری داریم، این تمرینات روی همسترینگ فشار می‌آورد. به بنگر استراحت داده شد تا شرایطش برگردد که در این مدت برنامه دویدن را در دستور کار داشت و روز دوشنبه هم در برنامه سپک تاکرا حاضر بود.

پزشک پرسپولیس درباره شرایط مهدی دغاغله گفت: با توجه به آسیب‌دیدگی وارده از ناحیه کشاله، دوره درمان سه هفته تعیین می‌شود اما تلاش می‌کنیم با توجه به جوانی، آمادگی و همکاری بازیکنان با اقدامات فیزیوتراپی و درمانی، طول درمان را کم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز