خبرگزاری کار ایران

دو سال دیرتر شاگرد دایی شدم؛

نورالهی: تلاش پرسپولیس برای قهرمانی است / امیدوارم نظر علی دایی را جلب کنم

کد خبر : ۱۸۰۰۷۸

امیدوارم بتوانم پاسخ محبت و اعتماد پرسپولیس و علی دایی را بدهم. پرسپولیس با دایی تیمی شده که به جوان‌ها میدان می‌دهد.

علی دایی حالا از آن دست مربیانی است که حتی در پرسپولیس ابایی از میدان دادن به جوان‌ها ندارد. احمد نورالهی یکی از جوان‌های مد نظر او برای این فصل است که باید دید چگونه از این فرصت استفاده می‌کند.

به گزارش ایلنا، احمد نورالهی درباره چگونگی حضور در پرسپولیس گفت: از ۱۶ سالگی در فولاد یزد بودم. در ۲۱ بازی فصل قبل لیگ یک بازی کردم و ۲۱ سال دارم. ۲ سال پیش در تست راه‌آهن موفق شدم، اما نشد رضایت‌نامه بگیرم. دو سال دیرتر شاگرد علی دایی شدم.

وی متذکر شد: امیدوارم بتوانم پاسخ محبت و اعتماد پرسپولیس و علی دایی را بدهم. پرسپولیس با دایی تیمی شده که به جوان‌ها میدان می‌دهد.

نورالهی درباره اینکه باید جای خود را بین ستاره‌های نامدار تیم بازکند، ادامه داد: باید دید خدا چه می‌خواهد. آنچه از دست من بر می‌آید این است که تمام توانایی خودم را در تمرینات به کار بگیرم و از بازیکنان باتجربه‌تر هم یاد خواهم گرفت. پست اصلی من هافبک دفاعی است و با هر دو پا بازی می‌کنم. صد البته پرسپولیس هافبک‌های بزرگ و خوبی دارد.

وی اضافه می‌کند: سال قبل توانستم نظر وینگادا را جلب کنم و الان جزو ۳۰ بازیکن تیم ملی امید هستم و فکر می‌کنم هر کس به قدر کافی تلاش کند، موفق می‌شود. الان تلاش تیم برای قهرمانی است و من هم می‌خواهم هر کمکی از دستم برمی‌آید را انجام بدهم. امیدوارم نظر علی دایی را جلب کنم و اگر بازی کردم، نظر هواداران هم جلب شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز