خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس مطرح کرد:

انتقاد از اختصاص اعتبارات به استقلال و پرسپولیس / تاراج اموال ابومسلم با مسامحه وزارت‌ورزش

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۲۶۶

متاسفانه هیچ عدالتی در توزیع اعتبارات ورزشی مدنظر وزارت ورزش و جوانان نیست و بیشتر اعتبارات به دو تیم استقلال و پرسپولیس اختصاص می‌یابد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از توزیع ناعادلانه اعتبارات ورزشی، گفت: ‌متاسفانه تقسیم ناعادلانه اعتبارات ورزشی به هرز رفتن استعدادهای جوانان و در نتیجه نبود امکانات کافی در سایر استان‌ها منجر شده است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا اسداللهی ضمن بیان این مطلب از شیوه توزیع اعتبارات ورزشی انتقاد کرد و گفت: ‌ متاسفانه هیچ عدالتی در توزیع اعتبارات ورزشی مدنظر وزارت ورزش و جوانان نیست و بیشتر اعتبارات به دو تیم استقلال و پرسپولیس اختصاص می‌یابد.

نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخورداری از امکانات و اعتبارات ورزشی باید متناسب با وضعیت استان‌های کشور باشد، افزود: رفتارهای دور از ‌عدالت وزارت ورزش و جوانان در توزیع امکانات ورزشی به ویژه در نقاط کمتر برخوردار کشور جای تامل دارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه بسیاری از تیم‌های فوتبال استانی قابلیت‌‌های بالایی در کسب پیروزی و قهرمانی درسطح ملی و آسیایی دارد، تصریح کرد: ‌ متاسفانه تقسیم ناعادلانه اعتبارات ورزشی به هرز رفتن استعدادهای جوانان در نتیجه نبود امکانات کافی در سایر استان‌ها منجر می شود.

اسداللهی که با خانه ملت گفت‌وگو می‌کرد با بیان اینکه تیم‌های پیروزی و استقلال که از حمایت جدی مسئولان برخوردارند نباید در تخصیص اعتبارات اولویت وزارت ورزش و جوانان باشند، گفت: وزارت ورزش و جوانان باید برای ایجاد توان رقابتی بین تیم‌های استانی به توزیع اعتبارات برابر و متناسب با هر استان اقدام کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه نباید تمامی اعتبارات ورزشی به فوتبال اختصاص یابد، افزود: توجه صرف به فوتبال بی‌توجهی به ترزیق اعتبار برای پیشرفت سایر رشته‌ها از جمله کشتی، کاراته، بسکتبال و غیره را در پی دارد.

وی با یادآوری جلسه با وزیر ورزش و جوانان، گفت: در دیداری که با گودرزی برای بررسی اولویت‌های وزارت ورزش صورت گرفت، مشخص شد وزیر برای حوزه‌های ورزشی به غیر از فوتبال برنامه منسجمی نداشته و در پی پیش بردن وضعیت موجود است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با انتقاد از تنزل تیم ابومسلم به دسته دوم و تاراج اموال این تیم، گفت: تیم ورزشی ابومسلم تیم دولتی بوده که اموال بسیاری داشته، اما متاسفانه به لحاظ بد عمل کردن برخی مسئولان و همچنین وضعیت حقوقی نامناسب این تیم جایگاه خود را از دست داده و در حال حاضر جزو تیم‌های دسته ۲ شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس علت تنزل تیم ابومسلم به دسته دوم بد عمل کردن وزارت ورزش و به تبع آن اداره کل ورزش دانست و افزود: ‌ مسامحه وزارت ورزش به تاراج اموال تیم ابومسلم منجر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز