خبرگزاری کار ایران

گوشت و پوست پروین از پرسپولیس است؛

کاشانی: تغییر مدیریت‌ها نباید روند حرکتی باشگاه‌ها را متوقف نکند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۰۵

به دلیل فقدان تشکیلات و ساختار و معلوم نبودن جایگاه افراد و پیشکسوتان در مجموعه‌ای که نزدیک به ۵۰ سال قدمت دارد، بازیکن نمی‌داند پیراهن چه تیم بزرگی را بر تن کرده…

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که سال‌هاست می‌گوید باشگاه باید صاحب تشکیلات و ساختار باشد و برای رسیدن به اهدافش استراتژی، برنامه و نقشه راه طراحی کند تا تغییر مدیریت‌ها روند حرکتی باشگاه را متوقف نکند اما باز هم شاهدیم با تغییر یک نفر تمام مجموعه دستخوش بحران می‌شود چون در پرسپولیس تفکر تیمداری حاکم است نه باشگاهداری.

جعفر کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان مطلب فوق افزود: تا زمانی که در پرسپولیس سیستم حاکم نشود و این مجموعه صاحب ساختار و تشکیلات باشگاهی به مفهوم امروزی نباشد، نمی‌تواند با همه سرمایه ها و پتانسیلی که دارد در جایگاه واقعی‌اش قرار بگیرد.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل فقدان تشکیلات و ساختار و معلوم نبودن جایگاه افراد و پیشکسوتان در مجموعه ای که نزدیک به ۵۰ سال قدمت دارد، بازیکن نمی‌داند پیراهن چه تیم بزرگی را بر تن کرده تا به اندازه بزرگی آن برای تیمش تلاش کند.

کاشانی با بیان اینکه پرسپولیس گنجینه‌ای از سرمایه انسانی است و باید به داشته‌هایش توجه کند، خاطرنشان کرد: امروز وضعیت پرسپولیس بحرانی است و بحران مدیریت و ضعف بنیه مالی شرایط این تیم را نابسامان کرده و طبیعی است تا مادامی که پرسپولیس با تفکرات تیمی اداره می‌شود، اوضاع همین است و نباید انتظاری جز این داشت.

کاشانی اظهار داشت: ما باید برای داشتن یک باشگاه به معنای واقعی، منیت‌ها را کنار بگذاریم. مگر پرسپولیس پیشکسوت و نخبه تحصیلکرده و کاردان کم دارد که باید به چنین وضعی دچار شود؟

وی با اشاره مجدد به بحثخصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یادآورشد: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال باید در قالب خصوصی شکل بگیرند. باید این تیم‌ها با سیستم باشگاهداری آشنا شوند. اگر این تیم‌ها به سیستم باشگاهی تغییر وضعیت دهند، شما مطمئن باشید همه چیز به هم زنجیروار وصل می‌شود و به سختی در پیشرفت، اخلال صورت می‌گیرد.

کاشانی در مورد اثرات اجتماعی این دو باشگاه در زندگی مردم گفت: استقلال و پرسپولیس در فرهنگ جامعه تاثیرگذار هستند به همین دلیل است که نتایج منفی آنها باعثسرخوردگی هواداران آنها می‌شود. به نظرم هوادار خون باشگاه است.

مدیرعامل باشگاه شاهین درباره سرپرستی علی پروین در باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: پروین، بخشی از تاریخ و گذشته پرافتخار پرسپولیس است و همواره کنار این تیم بوده و باید باشد. در شرایط فعلی و به دلیل آشنایی‌اش با وضعیت داخلی تیم می‌تواند به حل مشکلات و فروکش کردن بحران‌های موجود کمک کند.

وی با دفاع از حضور پروین افزود: چرا پروین نباید باشد؟ ۳۰ سال است می‌گوییم فوتبال باید دست فوتبالی‌ها باشد. بقیه مدیران پرسپولیس مگر چکار کردند؟ گوشت و پوست پروین از پرسپولیس است و برای تیم محبوبش بهترین تصمیم ها را می گیرد.

کاشانی در پایان گفت: البته پرسپولیس متعلق به تمامی پیشکسوتان است و همه آنها باید برای سربلندی پرسپولیس کمک کنند. امیدوارم حداقل پروین که خودش دل‌سوخته پرسپولیس است در فرصتی که در اختیارش قرار دارد، برای تبدیل شدن تیم به باشگاه برنامه‌ریزی کند چون باشگاه بزرگ، تفکر بزرگ می‌خواهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز