خبرگزاری کار ایران

فتح‌اله‌زاده و قلعه‌نویی دنبال بهانه هستند؛

روشن: کی‌روش در مقابل شوالیه که عددی نیست!

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۹۱

اگر واقع‌بین باشیم باید در برهه کنونی همه هم و غم ما تیم ملی باشد و همه کمک کنند تا تیم ملی در بهترین شرایط در جام جهانی ظاهر شود.

پیشکسوت فوتبال گفت: معلوم است فتح‌اله‌زاده در تیم ملی خوی بازی کرده و باید هم کی‌روش که در تیم ملی پرتقال بازی کرده را در حد خود نبیند.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به حرف‌های کارلوس کی‌روش در برنامه ورزش و مردم تاکید کرد: به هر حال اولویت تیم ملی است و فتح‌اله‌زاده و قلعه‌نویی به دنبال بهانه هستند اگر واقع‌بین باشیم باید در برهه کنونی همه هم و غم ما تیم ملی باشد و همه کمک کنند تا تیم ملی در بهترین شرایط در جام جهانی ظاهر شود.

وی افزود: آقایان(فتح‌اله‌زاده وقلعه‌نویی) وقتی در لیگ برتر ۳ یا ۴ امتیاز از حریفان جلو هستند این حرف‌ها را نمی‌زنند، اما تا کمی احساس خطر می‌کنند و امتیاز عقب می‌افتند همه تقصیرات را گردن فدراسیون می‌اندازند و این درست نیست.

روشن خاطرنشان کرد: من خودم در برهه‌ای منتقد کی‌روش بودم اما او چند کار مثبت هم انجام داده از جمله اینکه بازیکنان دو رگه را به تیم ملی آورد و باعثشد تیم ملی به جام‌جهانی صعود کند و الان باید هر چه او می‌گوید انجام دهیم.

این پیشکسوت فوتبال درخصوص اظهارات فتح‌اله‌زاده که اعلام کرده کی‌روش در حدی نیست که جواب او را بدهم، گفت: معلوم است که کی‌روش در مقابل فتح‌اله‌زاده که شوالیه است عددی نباشد. فتح‌اله‌زاده عضو تیم ملی خوی بوده، کی‌روش کجا بوده؟ پرتغال که کشوری محسوب نمی‌شود. قطعا فتح‌اله‌زاده دست خودش نیست که این حرف‌ها را می‌زند. وقتی او شوالیه می‌شود دیگر باید انتظار چنین حرف‌هایی را از او داشته باشیم.

روشن تاکید کرد: در شرایط فعلی به هیچ‌وجه خود من اجازه نمی‌دهم کسی از کی‌روش انتقاد کند. الان تیم ملی باید آماده ورود به جام‌جهانی شود و همه باید به تیم ملی کمک کنیم. خوشبختانه نبی هم اعلام کرده چند بازی دوستانه برای تیم ملی تدارک دیده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز