خبرگزاری کار ایران

روزگار تلخ مرفاوی در قم؛

آقا صمد و ثبت یک رکورد بی‌نظیر!

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۹۶

استرس نزد بازیکنان صبای‌قم بیشتر از قبل خواهد شد چراکه ترس از باخت اجازه نمی‌دهد آنها تمام توانایی خود را در زمین نشان می‌دهند.

عبدالصمد مرفاوی در صبای قم در حال ثبت یک رکورد بی‌نظیر و تاریخی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرفاوی در نیم فصل دوم به صبای قم برگشت تا شاید این تیم روند بهتری داشته باشد. صبا در آن مقطع با ۱۶ امتیاز در رتبه دوازهم جدول قرار داشت و مدیران صبای‌قم از عملکرد مایلی‌کهن ناراضی بودند و به همین دلیل هدایت این تیم را به مرفاوی سپردند، اما تیره روزی‌های صبا با حضور مرفاوی شروع شد و این تیم با آقاصمد تا این لحظه ۴ باخت متوالی را تجربه کرده و با تمام سرعت به سمت پایین جدول در حرکت است و اگر ذوب‌آهن و فجرسپاسی در بازی‌های قبل خوب نتیجه می‌گرفتند صبای‌قم را امروز در قعر جدول می‌دیدیم.

مرفاوی روزگار غم‌انگیزی در صبا دارد و به نظر می‌رسد تمام تلاش خود را به کار گرفته تا شاید تیمش از بحران خارج شود اما در نهایت کاری از پیش نبرده و همچنان بدون کسب امتیاز کارش را ادامه می‌دهد. این روند بدون تردید باب میل مدیران و هواداران صبای‌قم نیست و اگر آقاصمد نتواند در یکی - دو هفته‌ آینده تیمش را از بحران خارج کند، بعید نیست مجبور به ترک قم شود چراکه مدیران باشگاه صبا اصلا دوست ندارند فصل آینده این تیم را در لیگ یک ببیند.

یکی از بزرگترین مشکلات مرفاوی در حال حاضر این است که تیمش به باختن عادت کرده و روند نزولی در پیش گرفته، در چنین شرایطی استرس نزد بازیکنان صبای‌قم بیشتر از قبل خواهد شد چراکه ترس از باخت اجازه نمی‌دهد آنها تمام توانایی خود را در زمین نشان می‌دهند.

صبای قم دوران بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد و اگر مرفاوی نتواند برای خروج از بحران راهکاری پیدا کند یا جایگاهش را در این مجموعه از دست می‌دهد یا صبای قم را به لیگ یک خواهد فرستاد که در هر ۲ حالت آقاصمد ضرر خواهد کرد چراکه نقطه تاریک و امتیاز منفی دیگری در کارنامه وی ثبت خواهد شد، پس بهتر است مرفاوی هر آنچه در توان دارد را برای خروج از بحران تیمش به کار بگیرد تا آینده تلخی در انتظارش نباشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز