خبرگزاری کار ایران

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال؛

مرفاوی: روی ضعف‌های خط دفاع کار کردیم / شناخت خوبی از راه آهن داریم

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۶۶۴

در بازی با تراکتورسازی ۴ گل و در بازی با پرسپولیس ۲ گل خوردیم و از نظر دفاعی ضعف‌هایی داریم که روی آن کار کردیم و امیدوارم این اشتباهات کمتر شود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: رفت و آمد بازیکنان از قم به تهران و بالعکس توان‌شان را می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و صبای قم گفت: بازی با راه‌آهن هم برای ما و هم برای آنها مهم و حساس است چرا که هر دو تیم بازی قبلی‌مان را باخته‌ایم و بنابراین بازی فردا برای هر دو تیم سخت خواهد بود. هم ما و هم راه‌آهن از هم شناخت داریم و بازی خوبی خواهیم دید و امیدوارم بتوانیم آن چیزی را که می خواهیم در زمین پیاده کنیم تا امتیاز لازم را بگیریم.

وی ادامه داد: راه‌آهن هم تیم خوب و جوانی است. کادر فنی خوبی دارد اما امیدوارم سربلند از بازی بیرون بیاییم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم درباره اینکه در بازی فردا مصدوم یا محروم دارد یا نه تصریح کرد: محروم نداریم اما امیدوارم حسن‌زاده که مصدوم ماست به بازی فردا برسد.

وی درباره مشکلات خط دفاعی تیمش هم گفت: در بازی با تراکتورسازی ۴ گل و در بازی با پرسپولیس ۲ گل خوردیم و از نظر دفاعی ضعف‌هایی داریم که روی آن کار کردیم و امیدوارم این اشتباهات کمتر شود.

سرمربی صبا در مورد اینکه چه جایگاهی را برای این تیم در پایان فصل متصور می‌شود، اظهار داشت: پیش‌بینی بسیار سخت است اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا نسبت به سال گذشته شرایط بهتری را در جدول کسب کنیم. تمام مجموعه تیم تلاش خود را انجام می‌دهند برای اینکه به آنچه می‌خواهیم برسیم. اینکه بگویم تیم سهمیه آسیایی و یا رده ششم را کسب می‌کند نه تنها برای من بلکه برای هر مربی‌ای دشوار است.

مرفاوی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی بازیکنان صبا نسبت به رفت و آمد از قم به تهران شاکی هستند و آیا این موضوع توان بازیکنان را کاهش نمی‌دهد، گفت: اعتقاد من این است که بازیکن باید با آرامش و تمرکز خوب در تمرینات شرکت کند. به مسئولین اعلام کردم که باید شرایطی به وجود آورند که بازیکنان در قم سکنی گزینند زیرا توان آنها گرفته می‌شود. این موارد هم باید توسط باشگاه فراهم شود.

وی ادامه داد: تعدادی از بازیکنانی که نیستند به مقداری شرایط مالی نیاز دارند که باشگاه باید در حد اولیه به بازیکنان بدهد تا آنها بتوانند در قم زندگی کنند و طبق قراردادی که وجود دارد کارشان را دنبال کنند. من خودم هم در رفت و آمد قم به تهران هستم و از اول اینگونه شرایط برایم وجود داشته است.

مرفاوی در بیرون از کنفرانس در خصوص اینکه پیروز قربانی عنوان کرده بود مقصر شکست مقابل تراکتور‌سازی او بوده و به همین دلیل در بازی با پرسپولیس نیمکت‌نشین شده گفت: به هیچ عنوان اینگونه نیست این توهماتی است که بازیکن دارد. بازیکن وقتی بازی نمی‌کند ناراحت است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز