خبرگزاری کار ایران

بازی‌های حذفی همیشه سخت است؛

صالح: ‌ استقلال در جام‌حذفی هیچ حریفی را دست‌کم نمی‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۵۴

بازی با آرژانتین برای ما افتخار بزرگی به حساب می‌آید و امیدوارم از مطرح کردن این بحثو صحبت‌ها که چیزی جز پایین آمدن آبرو و کلاس ما در فوتبال دنیا ندارد، بپرهیزیم.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت‌: استقلال در جام‌حذفی هیچ حریفی را دست‌کم نمی‌گیرد و بچه‌های ما با هوشیاری و جدیت وارد زمین می‌شوند تا بتوانیم به مراحل بعد صعود کنیم.

به گزارش ایلنا، مجید صالح درخصوص بازی با کاسپین‌ قزوین اظهار کرد: بازی‌های حذفی همیشه سخت است و نمی‌توان به این نگاه کرد که حریف، تیم لیگ‌ یکی یا لیگ دویی است. از این‌رو استقلال در جام‌حذفی هیچ حریفی را دست‌کم نمی‌گیرد و بچه‌های ما با هوشیاری و جدیت وارد زمین می‌شوند تا بتوانیم به مراحل بعد صعود کنیم.

صالح درخصوص اینکه در این دیدار به جوان‌های تیم میدان داده می‌شود، ‌ افزود: اگر فرصتی شود به بازیکنان جوان استقلال هم در این دیدار میدان داده می‌‌شود تا آنها هم بتوانند خودشان را نشان دهند.

مربی استقلال درخصوص قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به هر حال من اول خوشحالم این بار ایران با ۴ سهمیه مستقیم وارد مسابقات آسیایی می‌شود و امیدوارم ۴ نماینده ایران قرعه خوبی در رقابت‌های آسیایی داشته باشند

وی همچنین متذکر شد: پارسال استقلال سخت‌ترین گروه را در آسیا داشت، اما ما تلاش کردیم و توانستیم با سربلندی از این مسابقات بیرون بیاییم. امیدوارم در فصل جدید بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم. البته سال گذشته یک مقدار عدم برنامه‌ریزی مناسب لیگ و خستگی بازیکنان روی فینالیست شدن استقلال تاثیرگذار شد.

صالح تاکید کرد: تعارف نداریم فصل پیش مجموعه استقلال بیشترین همکاری را با تیم‌‌ملی داشت و نفرات بیشتری از تیم ما در خدمت تیم‌‌ملی بودند. به همین دلیل امیدوارم فدراسیون و سازمان لیگ در فصل جدید همکاری بیشتری با باشگاه استقلال داشته باشند تا هم بتواند به تیم‌‌ملی کمک کند و هم تیم‌‌ملی به استقلال تا در نهایت با یک برنامه‌ریزی درست و مناسب و عدم فشار مسابقات لیگ، ما با وضعیتی بهتر بتوانیم خود را به فینال مسابقات آسیایی برسانیم.

مربی تیم استقلال درخصوص صحبت‌هایی که درخصوص تقابل بازیکنان ایران و آرژانتین در جام‌جهانی مطرح شده، اظهار داشت: به نظرم این صحبت‌ها خیلی سخیف و بی‌ارزش است و باعثپایین آمدن کلاس ایران در جام‌جهانی شده است. تا ۶ ماه دیگر مشخص نیست چه کسی در تیم‌‌ملی ما یا آرژانتین بازی کند پس مطرح کردن این حرف‌ها غیرحرفه‌ای است.

وی در ادامه گفت: ما ایرانی‌ها تا زمانی که به یک چیز نمی‌رسیم آرزوی رسیدن به آن را داریم، ‌ اما وقتی به آن دست پیدا می‌کنیم از یادمان می‌رود چه آرزویی داشتیم. بازی با تیم‌‌ملی آرژانتین هم همین‌طور است. این بازی الان برای ما افتخار بزرگی به حساب می‌آید و امیدوارم از مطرح کردن این بحثو صحبت‌ها که چیزی جز پایین آمدن آبرو و کلاس ما در فوتبال دنیا ندارد، بپرهیزیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز