خبرگزاری کار ایران

همگام با جام‌جهانی۲۰۱۴ - برزیل؛

احمدی: برای شکست بوسنی مصمم هستیم / بهتر از بازی با آرژانتین عمل می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۱۵۴

در این دیدار برای موفقیت مصمم هستیم. همه بچه‌ها با توجه به تمرینات و اراده خوبی که دارند به خود باوری رسیده‌اند تا با نتیجه خوب میدان را ترک کنند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: در دیدار فردا مقابل تیم ملی بوسنی مصمم هستیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم و با برتری در این دیدار به مرحله بعد صعود کنیم.

به گزارش ایلنا، رحمان احمدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل بوسنی در جام جهانی گفت: امیدوارم مقابل بوسنی مثل دیدارهای گذشته خوب عمل کنیم. در این دیدار برای موفقیت مصمم هستیم. همه بچه‌ها با توجه به تمرینات و اراده خوبی که دارند به خود باوری رسیده‌اند تا با نتیجه خوب میدان را ترک کنند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که مسی کسی بود که نتیجه بازی ایران و آرژانتین را خراب کرد و امیدتان برای بازی فردا چیست؟ خاطر نشان کرد: فردا ۱۱ نفر وارد زمین می‌شوند و بقیه روی نیمکت هستند و ۷۰ میلیون حامی تیم ملی هستند. فردا بهتر از بازی با آرژانتین عمل می‌کنیم و ان‌شاءلله بتوانیم با بازی خوب و نتیجه خوب مناسب مسابقه را تمام کنیم. در هر بازی یک بازیکن هست که نتیجه را رقم می‌زند، مسی نباشد یک بازیکن دیگر هست. در تیم ما هم نفرات خوبی هستند و امیدوارم فردا یک نفر از تیم ما سرنوشت بازی را تعیین کند.

دیدار تیم های فوتبال ایران و بوسنی ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه فردا چهارشنبه برگزار می‌شود. در دیدار هم زمان این گروه آرژانتین و نیجریه به مصاف یکدیگر می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز