خبرگزاری کار ایران

پس از بازگشت از دبی صورت گرفت؛

اظهارات ساحلی‌بازان ایران درباره قهرمانی در امارات

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۳۷

قهرمانی در جام بین قاره‌ای آسان نبود و بازیکنان و کادرفنی تلاش زیادی را انجام دادند و خوشحالیم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم دل مردم ایران با این قهرمانی شاد کنیم.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، پس از بازگشت از رقابت‌های بین قاره‌ای با استقبال چشمگیر اهالی فوتبال و رسانه‌ها مواجه شدند.

به گزارش ایلنا، بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی پس از بازگشت با رسانه‌های مختلف گفت و گو کردند.

علی نادری کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی:همانطور که دیدید سطح مسابقات بسیار بالا بود و با حضور برزیل، ایتالیا و روسیه در گروهمان توانستیم نتایج خوبی بگیریم و در نهایت به قهرمانی مسابقات برسیم. اماراتی ها هم در کشورشان میزبانی مسابقات را انجام می‌دادند و با معادلاتی که در نظر گرفته بودند می‌خواستند برزیل و روسیه را به مرحله نیمه نهایی برسانند اما بازیکنان ما با تلاش و کوشش معادلات اماراتی ها را بر هم زدند و توانستیم به فینال برویم و به مقام قهرمانی برسیم. بچه‌ها واقعاً سنگ تمام گذاشتند و از آنها تشکر می‌کنیم. امیدواریم که با این قهرمانی و در بزرگ‌ترین رویداد جهانی صورت گرفت بتوانیم در شرایط بهتری قرار بگیریم و بازیکنان از لحاظ مالی به وضعیت بهتری برسند.

پیمان حسینی دروازه‌بان ایران:قهرمانی در جام بین قاره‌ای آسان نبود و بازیکنان و کادرفنی تلاش زیادی را انجام دادند و خوشحالیم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم دل مردم ایران با این قهرمانی شاد کنیم. این موفقیت ساده به دست نیامد. ماه‌ها در اردو بودیم و شرایط سختی را تحمل کردیم. در گروه سختی قرار داشتیم و دعای خیر مردم و حمایت مسئولان کمک زیادی به ما در راه کسب این قهرمانی در جهان داشت. کاملا آماده بودم اما نمی‌دانم چرا چرا به عنوان بهترین دروازه بان انتخاب نشدم. خوشحالم تیم ملی قهرمان جهان شد. بسیار خوشحالم و این اتفاق بیشتر از انتخاب شدن من اهمیت داشت. در هر حال امیدوارم مسئولان تیم ملی را حمایت کنند چراکه بازیکنان زحمات زیادی کشیدند. فوتبال ساحلی ما به مرحله خوبی از پیشرفت رسیده و باید تلاش‌ها برای ادامه این روند بیشتر شود. ما همه به قهرمانی در جام جهانی آینده امیدواریم و مارکو اکتاویو هم قول داده و همه به این موضوع امیدوار هستیم.

مسلم مسیگر:سطح مسابقات بسیار بالا بود و همانطور که می‌دانید ما در گروه مرگ با برزیل، ایتالیا و روسیه هم‌گروه شدیم. قبل مسابقات خوشحال بودم که می‌توانیم بار دیگر با تیم‌های بزرگ دنیا بازی کنیم. با شروع مسابقات دیدید ما از تمامی رقبا بهتر عمل کردیم و با توجه به اینکه ترسمان از قدرت روسیه ریخته بود توانستیم به راحتی آنها را شکست داده و تا قهرمانی پیش برویم. البته اماراتی کارشکنی‌هایی را انجام دادند و ناداوری زیادی علیه ما در دیدار مقابل ایتالیا انجام دادند تا در مرحله نیم‌نهایی نتوانیم تعدادی از بازیکنان خوب خود را همراه داشته باشیم. در آن مسابقه من به همراه دو بازیکن دیگر محروم شدم. عجیب‌ترین داوری عمرم را دیدم اما خدا را شکر که در نهایت توانستیم قهرمان جهان شویم.

محمد احمدزاده:بازیکنان پاسخ زحمات دو سه ساله خود را در این مسابقات گرفتند. البته کارمان سخت بود چون اماراتی ها طوری فرایند طراحی کرده بودند، که ما حذف شویم. در نهایت در مسایل داوری خودشان را نشان دادند و و واقعا داوری ما را اذیت کرد اما بازیکنان آنقدر خوب بودند که آنها نتوانستند با داوری هم نتیجه بازی را تغییر دهند. همچنین درباره بهترین بازیکن شدنم در مسابقات باید بگویم این موضوع مهم نیست که چه کسی بهترین بازیکن شود و چه کسی گل بزند. اینکه تیم ملی عنوان قهرمانی را کسب کرد مهم است. همه بازیکنان بهترین هستند. خدا یک لطفی به من کرد و به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدم. امیدوارم حمایت‌ها از ما ادامه داشته باشد تا بتوانیم در جام جهانی ۲۰۱۵ پرتغال قهرمان جهان شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز