خبرگزاری کار ایران

همراه با ستارگان میلان؛

کاخا کالادزه به ایران می آید

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۶۱

بازیکن اسبق تیم ملی گرجستان برای سفر به تهران و حضور در دیدار ستارگان میلان و پرسپولیس اعلام آمادگی کرد.

کاخا کالادزه ستارگان میلان را در بازی مقابل پرسپولیس همراهی می کند

کاخا کالادزه ستاره اسبق تیم فوتبال آثمیلان و وزیر توسعه کشور گرجستان برای بازی در دیدار ستارگان میلان و پرسپولیس اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایلنا، در پی گفتگوی نماینده مشترک دو باشگاه پرسپولیس و میلان با کاخا کالادزه ستاره سال های اخیر باشگاه آثمیلان این بازیکن اسبق تیم ملی گرجستان برای سفر به تهران و حضور در دیدار ستارگان میلان و پرسپولیس اعلام آمادگی کرد.

کاخا کالادزه چهارشنبه شب از گرجستان به تهران سفر خواهد کرد و تنها بازیکنی خواهد بود که جدا از تیم میلان راهی تهران می شود. کاخا کالادزه ۳۵ ساله از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ در تیم آثمیلان عضویت داشت و در ۱۹۴ بازی تیم میلان را در سری آ همراهی کرد و در ۸۴ بازی در لیگ قهرمانان اروپا و ۲۲ بازی در جام یوفا پیراهن میلان را بر تن کرد.

کاخا کالادزه در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ در تیم فوتبال جنوا ایتالیا عضویت داشت و ۵۳ بار برای این تیم به میدان رفت. او در مجموع ۲۴۷ بازی در سری آ انجام داده و قبل از پیوستن به تیم های ایتالیایی در تیم های دیناموکیف اکراین و تفلیس عضویت داشته است. کاخا کالادزه بازیکن بلندقامت آثمیلان در ۸۳ بازی برای تیم ملی بزرگسالان گرجستان به میدان رفته و در تیم های ملی امید، جوانان و نوجوانان کشورش نیز به میدان رفته است. این بازیکن مشهور میلان پس از خداحافظی از دنیای فوتبال وارد عرصه سیاست شد و در کشورش به عنوان وزیر توسعه و انرژی منصوب شد و اخباری نیز درباره انتصاب او به عنوان معاون نخست وزیر گرجستان نیز در رسانه ها منتشر شده است.

کاخا کالادزه تا دو سال پیش در سری آ ایتالیا به میدان می رفت و از آمادگی خوبی برخوردار است. تیم میلان پیش از این نام ۱۷ بازیکن را به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود که اسامی آنها در سایت رسمی باشگاه پرسپولیس منتشر شد، پس از آن گنارو گتوزو به عنوان سرمربی و کاخا کالادزه به عنوان بازیکن به کادر تیم میلان اضافه شدند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز