خبرگزاری کار ایران

روی پرسپولیس حساسیت دارند؛

کلانی: حساب‌های مالی پرسپولیس تا آخر هفته کامل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۸۹۷

بحثاصلی بر سر گزارش‌های مالی بود و قرار شد تا پایان هفته صورت‌های مالی توسط حسابرسان و بازرسان کامل شود و به سازمان خصوصی‌سازی ارائه شود.

عضو هیأت مدیره و پیشکسوت پرسپولیس گفت: در جلسه مجمع روی آغاز روند خصوصی‌سازی طبق قانون و ضرب‌العجل تعیین شده، تاکید شد و قرار است و صورت‌های مالی تا آخر هفته کامل و ارسال شود.

به گزارش ایلنا، حسین‌ کلانی افزود: من به بخشی از جلسه روز دوشنبه که نشست مجمع بود رسیدم و صحبت‌های خوبی هم مطرح شد. بحثاصلی بر سر گزارش‌های مالی بود و قرار شد تا پایان هفته صورت‌های مالی توسط حسابرسان و بازرسان کامل شود و به سازمان خصوصی‌سازی ارائه شود. البته صورت‌های مالی در این جلسه ارائه شده بود اما باید بعضی نواقص برطرف می‌شد.

وی درباره اینکه صورت‌های مالی مربوط به سال‌های گذشته را هم هیأت مدیره فعلی امضاء خواهد کرد یا نه، ادامه داد: خروجی جلسه این بود که صورت حساب‌ها تا پایان هفته کامل شود و آن زمان به ما اطلاع خواهند که روند تائید و امضای اسناد باید چگونه باشد. البته طبق قانون و ضرب‌العجلی برای امر خصوصی‌سازی تعیین شده است که بحثدر جلسه اجرای کار در زمان مقرر بود.

کلانی همچنین درباره حضور خود در دادسرا خاطرنشان کرد: به عنوان مطلع به دادسرا رفتم و سوالاتی داشتند. اتفاقا بازپرس پرونده و سایر مسوولان هم کمال محبت را داشتند ولی به هر حال طبق روال کاری خودشان می‌خواستند مسائل روشن شود و من هم تا جایی که اطلاعات داشتم مسائل را مشروح توضیح دادم تا به روند پرونده کمک شود. صحبت‌های من هم بیشتر در قالب همان توضیحاتی بود که در رسانه‌ها داده بودم اما می‌خواستند از زبان خود ما بشوند تا صحت و سقم مسائل روشن شود و من امیدوار هستم که مسائل ختم به خیر شود.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس درباره اینکه آسیا مسائل مالی و قراردادها هم مورد سوال بود، تصریح کرد: ما که چند روزی بیشتر نیست آمده‌ایم. در زمان ما هیچ قراردادی منعقد و فسخ نشد و طبعا اطلاعاتی نداشتم. از ما که درباره این موارد سوال نشد. به هر حال سوالات از هر فرد به فراخور کار و اطلاعاتش است.

وی درباره شرایط باشگاه و تیم با وضعیت موجود و نگرانی‌های هواداران به سایت رسمی باشگاه افزود: این یک واقعیت است که ما زمان محدود داریم که قابل بازگشت نیست، اما اینطور هم نیست که دست روی دست گذاشته شده باشد. اقدام‌های لازم برای شروع روند کار در جریان است. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای کمک و همراهی اعلام آمادگی کردند تا باشگاه با دسترسی به درآمدهای خود، بخشی از مشکلات را پشت سر بگذارد. به هر حال پرسپولیس نماینده ایران در جام قهرمانان هم هست و به نوعی مثل تیم ملی می‌ماند. سایر نماینده‌ها هم اینطور هستند و قطعا حساسیت لازم هم وجود دارد. چند روز قبل هم در جلسه‌ای که با آقای دکتر هاشمی، استاندار تهران، داشتیم قول مساعد دادند که در حد امکان و در چارچوب قوانین کمک کنند. وزارت هم روی مسائل باشگاه و تیم حساس است. به امید خدا با توجه به بازگشت بعضی اعضای هیأت مدیره از مسافرتی که به عتبات داشتند و اینکه آقای سیاسی هم با گذر از مشکل پیش آمده بیایند و با تصمیماتی که از سوی وزارت ورزش گرفته خواهد شد، پرسپولیس حرکتش را آغاز می‌کند تا با تلاش همه مسوولان، نماینده خوبی از فوتبال ایران در لیگ قهرمانان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز