خبرگزاری کار ایران

باید با تیم‌های بزرگ بازی کنیم؛

خلعتبری: تیم ملی باید محکی جدی بخورد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۹۴

امیدوارم در مدت باقی باقی‌مانده بازی‌های خوبی را برای تیم ملی در نظر بگیرند تا برای جام جهانی آماده شویم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد که تیم ملی نیاز دارد با تیم‌های بزرگ بازی کند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا خلعتبری پس از دیدار با تایلند که با نتیجه ۳ بر صفر به سود ملی‌پوشان ایران به پایان رسید، اظهار کرد: تیم ملی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و توانست با برد این مسابقه را به پایان ببرد و ۳ امتیاز بازی را از آن خود کند تا خیال‌مان برای صعود به مرحله بعد راحت‌تر باشد. از این نتیجه خوشحالم و باید بگویم که بازیکنان تیم ملی عالی بازی کردند.

وی در ادامه در خصوص شرایط آماده‌سازی تیم ملی برای جام جهانی گفت: شرایط به گونه‌ای است که آنطور باید و شاید بازی دوستانه انجام نداده ایم. در روزهای آینده تیم های بزرگ دنیا بازی‌های متعددی انجام می‌دهند و همه تیم‌ها بازی‌های خوبی را در زمان‌های مختلف برگزار می‌کنند و امیدوارم ما هم بتوانیم بازی‌های دوستانه را با تیم‌های بزرگ انجام دهیم چراکه به نظر من تیم ملی باید محکی جدی بخورد و با تیم‌های صاحب نام بازی کند.

خلعتبری در پایان افزود: بازی در جام جهانی و در آن سطح بسیار سخت است و من امیدوارم در مدت باقی باقی‌مانده بازی‌های خوبی را برای تیم ملی در نظر بگیرند تا برای جام جهانی آماده شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز