خبرگزاری کار ایران

برای بازی با امارات آماده‌ام؛

حیدری: می‌خواهیم به عنوان تیم‌اول صعود کنیم / تماشاگران ایرانی سنگ تمام گذاشته‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۴۳۴

ایرانی‌های حاضر در استرالیا برای تیم ملی سنگ تمام گذشته‌اند و طوری در ورزشگاه‌ها حضور می‌بایند که انگار ما در ایران بازی می‌کنیم

مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان آماده است مقابل امارات به میدان برود و تاکید می‌کند که قصد دارد بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد.

به گزارش ایلنا، خسرو حیدری که پیش از دیدار با امارات در نشست خبری حضور یافته بود، اظهار داشت: ما ۲ بازی سخت را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و مانند جام جهانی همدلی داشتیم.

وی در ادامه افزود: بعد از هر گلی که به ثمر می‌رسانیم همه بازیکنان، چه آنهایی که بازی می‌کنند یا روی نیمکت هستند، خوشحال می‌شوند. این نشان‌ می‌دهد که کی‌روش به بازیکنان نزدیک شده و آنها را با هم همدل کرده است.

حیدری در ادامه با بیان اینکه هر بازی برای ما حکم فینال را دارد، متذکر شد: ایرانی‌های حاضر در استرالیا برای تیم ملی سنگ تمام گذشته‌اند و طوری در ورزشگاه‌ها حضور می‌بایند که انگار ما در ایران بازی می‌کنیم و به همین دلیل از آنها تشکر می‌کنم. حضور آنها باعثدلگرمی ما می‌شود.

وی با اشاره به بازی فردا خاطرنشان کرد: امارات نسبت به قطر و بحرین تیم بهتری است. بازیکنان این تیم چند سال است که در کنار هم بازی می‌کنند و بازیکنان کلیدی دارند. فردا باید بهترین عملکرد را داشته باشیم تا پیروز شویم. ما می‌خواهیم به عنوان تیم اول صعود کنیم و میدواری ۳ امتیاز بازی فردا را هم بدست آوریم.

این ملی‌پوش کشورمان درباره میزان آمادگی‌ خود نیز گفت: شرایط من بعد از مصدومیت بهتر شده؛ در اردوی آفریقا مداوا شدم و از پزشکان تیم تشکر می‌کنم. بعد از حضور در استرالیا با تیم تمرین نکردم و بازی بحرین آماده نبودم، اما مقابل قطر خوب بودم و اکنون آماده‌ام با صلاحدید کی‌روش برابر امارات بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز