خبرگزاری کار ایران

۹۰ دقیقه ریتم درستی را نگه داشتیم؛

شجاعی: صعود به مرحله بعد جام‌جهانی آسان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۰۰

اینکه بگوییم در جام جهانی از مرحله گروهی صعود کنیم در حرف بسیار آسان است اما در عمل کار بسیار سختی است.

مسعود شجاعی گفت: بازی خوبی بود و از همان ابتدا با هدف به این مسابقه گام نهادیم و بازی را بسیار خوب آغاز کردیم.

به گزارش ایلنا، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار کرد: برای تیم ملی تایلند هم خیلی مهم بود که این مسابقه را ببرد چرا که آنها نه تنها میزبان بودند و احتیاج به این ۳ امتیاز داشتند، بلکه تنها امیدشان به این بازی بود و در صورت باخت هیچ شانسی برای صعود نداشتند. تایلندی‌ها بازی را هجومی آغاز کردند و ما هم با صبر و حوصله بازی را اداره کردیم و توانستیم هم نتیجه ای خوب و هم ۳ امتیاز این بازی را از آن خودمان کنیم.

وی درخصوص تفاوت این دیدار با مسابقه در تهران با تایلند گفت: در بازی تهران حریف را دست کم گرفتیم و پس از به ثمر رساندن گل، بازی ریتم خودش را از دست داد. ولی ۹۰ دقیقه ریتم درستی را نگه داشتیم و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

بازیکن تیم ملی درخصوص صعود به مرحله دوم مسابقات جام جهانی افزود: اینکه بگوییم در جام جهانی از مرحله گروهی صعود کنیم در حرف بسیار آسان است اما در عمل کار بسیار سختی است. با توجه به اینکه مربیان در صدد هستند برنامه خوبی را اجرا کنند و در صورت تلاش بازیکنان تیم ملی امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم؛ اما به کار زیاد و بازی‌های خوب و اردوهای متعدد احتیاج داریم و اینکه از بازی‌های مقدماتی جام ملت‌ها به دلیل اینکه نتوانستیم بازی تدارکاتی خوب داشته باشیم به عنوان بازی تدارکاتی به خوبی استفاده کنیم. در هر صورت کار مداوم و بازی‌های خوب می‌تواند در این زمینه کمک شایان توجهی به تیم ملی داشته باشد.

جهانبخش: برد ثمره تلاش بازیکنان و هوشمندی کادر فنی بود

علیرضا جهانبخش در خصوص دیدار ایران و تایلند گفت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود و تیم ملی بازی را بسیار خوب آغاز کرد و البته قبل از بازی هم برای گرفتن هر ۳ امتیاز بازی رفته بودیم و نیمه اول را خوب شروع کردیم و توانستیم ۲ گل را در این نیمه به ثمر برسانیم. سعی و تلاش بازیکنان تیم ملی و هوشمندی کادر فنی این نتیجه را رقم زد و گرفتن این نتیجه در بیرون از خانه قطعا در روحیه بازیکنان تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت.

وی در پایان درخصوص بازی با لبنان گفت: این بازی هم بیرون از خانه است و ما برای اینکه پیروزی‌های‌مان ادامه‌دار باشد باید برای برد و گرفتن ۳ امتیاز به بیروت برویم و امیدوارم در لبنان هم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم تا با دست پر و در نهایت ۶ امتیاز به تهران بازگردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز