خبرگزاری کار ایران

به سردار آزمون استراحت دادیم؛

میراخوری: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم

کد خبر : ۱۱۱۵۵۴

ما هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم و با همه قدرت‌مان این ۳ بازی را انجام خواهیم داد. در هر حال همه بازی‌ها برای ما مهم است.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران درباره آخرین وضعیت تیم ملی جوانان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، رحیم میراخوری در این‌باره گفت: خوشبختانه علی دوستی‌مهر مدیر فنی تیم ملی جوانان و سردار آزمون مهاجم تیم ملی به اردوی تیم ملی جوانان پیوسته اند تا از این بابت اردوی تیم ملی کامل شود.

وی ادامه داد: سردار آزمون به دلیل اینکه سفر طولانی داشته و چند پرواز از کازان به مسکو، از مسکو به دوبی و از دوبی به تهران و از تهران به کرمان داشته به دلیل خستگی در بازی امروز مقابل تاجیکستان غایب است و به او استراحت می‌دهیم. البته خوشبختانه وی دیروز در تمرین تیم ملی تمرین ریکاوری را انجام داد و از این جهت آماده می‌شود.

میراخوری درباره بازی با تاجیکستان گفت: ما هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم و با همه قدرت‌مان این ۳ بازی را انجام خواهیم داد. در هر حال همه بازی‌ها برای ما مهم است و بازیکنان انگیزه خاصی برای صعود از گروه به عنوان تیم اول دارند.

سرمربی تیم ملی جوانان در پایان گفت: به همراه مربیان تیم ملی و سردار آزمون امروز به ورزشگاه رفتیم تا بازی عربستان و لبنان را از نزدیک ببینیم و حریف را آنالیز کنیم. سردار آزمون دوست داشت با فضای ورزشگاه باهنر کرمان آشنا شود و به همین دلیل وی را با خودمان به جایگاه وی آی پی بردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز