خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی راگبی ۷ نفره:

برای صعود از گروه خود شانس زیادی داریم / امارات حریف‌اصلی راگبی‌ایران

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۷۶۷

ما قبلا با تیم‌های امارات، لبنان و افغانستان بازی کرده‌ایم و شناخت کافی روی این تیم‌ها داریم، البته با نحوه بازی عربستان، افغانستان و اردن هم آشنا هستیم.

سرمربی تیم ملی راگبی ۷ نفره کشورمان در آستانه حضور در رقابت‌های پیش مقدماتی‌المپیک گفت: با توجه به سطح آمادگی بازیکنان برای صعود از گروه خود شانس زیادی داریم.

به گزارش ایلنا، پدرام بنی‌عامریان با بیان این مطلب افزود: با برگزاری دو مرحله اردوی آماده‌سازی نفرات تیم رفته رفته به مرز آمادگی نزدیک شده‌اند و در حال حاضر با کاهش فشار تمرینات به مرور کارهای تاکتیکی و ریکاوری می‌پردازیم.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه دو بازی تدارکاتی با تیم منتخب‌تهران برگزار کردیم تقریبا به ترکیب‌اصلی تیم رسیده‌ایم و خوشبختانه برای حضور در مسابقات امارات آماده هستیم.

بنی‌عامریان درخصوص شناخت از حریفان‌ایران در امارات گفت: ما قبلا با تیم‌های امارات، لبنان و افغانستان بازی کرده‌ایم و شناخت کافی روی این تیم‌ها داریم، البته با نحوه بازی عربستان، افغانستان و اردن هم آشنا هستیم.

سرمربی تیم ملی راگبی ۷ نفره تصریح کرد: در این رقابت‌ها امارات به عنوان میزبان حریف‌اصلی ما به شمار می‌آید، البته نباید از قدرت بقیه حریفان غافل شد.

وی درباره احتمال صعود‌ ایران به مرحله بعد گفت: با توجه به شرایط موجود می‌توانیم به عنوان یکی از دو تیم صعود کننده به مرحله بعد راه پیدا کنیم و در این‌صورت سهمیه حضور در مرحله دوم رقابت‌ها که بهمن‌ماه در شهر چنای هند برگزار می‌شود را بدست خواهیم آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز