خبرگزاری کار ایران

توانستیم مهاجمان عربستان را کنترل کنیم؛

میرآخوری: مراحل استعدادیابی را در تمام نقاط کشور انجام خواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۳۵

ما حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم آنها قصد حمله به عمق دفاع ایران را دارند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: ما حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم آنها قصد حمله به عمق دفاع ایران را دارند.

به گزارش ایلنا، رحیم میرآخوری بعد از دیدار دو تیم ایران و عربستان اظهار کرد: بازیکنان ایران با توکل به خدا توانستند در ۳ بازی آخر به ویژه در بازی مقابل عربستان که مهم و سرنوشت ساز بود پیروز شوند.

وی ضمن تشکر از بازیکنان تیم ایران و تمامی کسانی که در این چند ماه برای آماده‌سازی تیم زحمت کشیدند، گفت: دو تیم ایران و عربستان دو بازی در فاصله زمانی کم انجام دادند ولی دیدیم از نظر بدنی هیچ‌کدام کم نیاوردند و تیم ایران تا آخرین لحظه جنگید. این طبیعی بود که بازی هجومی که در مقابل لبنان انجام دادیم در مقابل عربستان انجام ندهیم زیرا ما نیاز به برد داشتیم و توانستیم بعد از ثمر رساندن گل بازی را کنترل کنیم. عربستان توانست بازی خوبی را انجام بدهد ولی ما عربستان را خوب آنالیز کرده بودیم و می دانستیم می‌خواهند به عمق دفاع ایران حمله کنند.

سرمربی تیم ملی جوانان ادامه داد: ولی ما توانستیم سیستم دفاعی را خوب چیده و مهاجمان عربستان را کنترل کنیم. مرحله مقدماتی با مرحله نهایی کاملا فرق می‌کند و ما مراحل استعدادیابی را در تمام نقاط کشور انجام خواهیم داد و از بازیکنان نوجوانان نیز که چند روز دیگر در مسابقات جام جهانی شرکت می‌کنند می‌توانیم بهره ببریم.

میرآخوری همچنین دلیل تعویض سردار آزمون را افت بدنی عنوان کرد و گفت: ما سریع اقدام به تعویض سردار کردیم و او را به بیمارستان متتقل کردند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در پایان میزبانی کرمان در مسابقات گروه D قهرمانی جوانان زیر ۱۹ سال آسیا را خیلی خوب دانست و گفت: مسئولین برگزاری مسابقات با ما همکاری خوبی داشتند و از همه هوادارن و فوتبال‌دوستان کرمانی به دلیل حمایت از تیم ملی تشکر می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز