خبرگزاری کار ایران

وزارت ورزش و فدراسیون چرا سکوت کرده‌اند؛

عزیزی: با دروغ‌های مدیرکل ورزش خراسان شاخ درآورده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۲۱

آنقدر وزارت ورزش با رئیس ورزش استان ما برخورد نکرده که وی از طرف ما به دروغ نامه زده به فدراسیون فوتبال که با خداداد عزیزی توافق کرده‌ایم و نمی‌خواهند تیمداری کنند…

مدیر فنی تیم فوتبال ابومسلم خراسان گفت: نمی‌دانم وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال چرا در مورد وضعیت ابومسلم سکوت کرده و ورود نمی‌کنند.

خداداد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در حال حاضر ابومسلم بلاتکلیف است و نمی‌دانم وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال چرا سکوت کرده‌اند و به این ماجرا ورود نمی‌کنند. خود وزارت ورزشی‌ها اقرار کرده‌اند که رئیس ورزش استان خلاف قانون عمل کرده و در بحثکمیسیون ماده ۵ ورود کرده، چرا با وی برخورد نمی‌کنند؟ آنقدر وزارت ورزش با رئیس ورزش استان ما برخورد نکرده که وی از طرف ما به دروغ نامه زده به فدراسیون فوتبال که با خداداد عزیزی توافق کرده‌ایم و نمی‌خواهند تیمداری کنند و در نتیجه تیم را به دوست ما یعنی سحرخیز بدهید.

وی افزود: ما دنبال کارمان هستیم و قراردادها را ثبت کرده‌ایم. نمی‌دانم چطور می‌شود مدیر کل یک استان به این بزرگی از طرف ما دروغ می‌گوید که نمی‌توانیم هزینه تیم را بدهیم. الان ۳ سال است تیم دست ما است و هزینه‌ها را می‌دهیم، چطور شد الان که در جنگ و دعوا است نمی‌توانیم هزینه بدهیم؟ اگر نتوانیم هزینه تیم را بدهیم، خودمان اعلام می‌کنیم. مدیرکل ورزشی یک استان که استاد دانشگاه است، چطور به خودش اجازه می‌دهد از طرف ما دروغ بگوید؟ الان ۲ تا شاخ گنده وسط سرم درآمده که چطوری وی چنین نظری داده؟! دروغ وی هم به لحاظ اخلاقی و هم به لحاظ شرعی برای من توجیه ندارد یعنی با خود فکر نکرده که پس از این دنیا آخرتی هم وجود دارد؟

وی در مورد آخرین وضعیت تیمش گفت: در حال حاضر سر تمرین هستیم و بچه‌ها تمرینات خود را به طور منظم انجام می‌دهند. هر چند تکلیف تیم ما هنوز معلوم نیست اما بالاخره بازی‌های ما برگزار می‌شود و مطمئن هستیم که وارد لیگ می‌شویم.

وی در مورد اظهارات عباس چمنیان نیز درباره اینکه وفایی به تعهداتش عمل نکرده، گفت: برای من مهم نیست که وی چه می‌گوید، من که نباید جواب او را هم بدهم.

عزیزی در پایان در مورد لیست تیم ملی، دعوای دایی و مایلی‌کهن و پیشنهاد لیگ برتری که داشته، گفت: متاسفانه ابومسلم آن قدر گرفتاری برای ما درست کرده که نه لیست تیم ملی را دیده‌ام و نه در مورد دعوای دایی و مایلی‌کهن اطلاعات خاصی دارم و هیچ صحبتی در این مورد ندارم. در مورد پییشنهاد لیگ برتری هم باید بگویم که با هیچ جایی صحبت نکرده‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز