خبرگزاری کار ایران

تیم‌ملی تدارک لازم را نداشت؛

اولیایی: قهرمانی سخت، اما دور از دسترس نیست / تیم ملی می‌تواند جبران‌مافات کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۹۰۳

در کنار آن اوج درگیری بین وزارت‌ورزش و فدراسیون‌فوتبال را شاهد بودیم، اما حالا که بازیکنان در استرالیا هستند باید برای آنها ایجاد انگیزه کنیم تا با همدلی به جایگاهی که حق مردم کشورمان در فوتبال است دست یابیم.

عضو اتحادیه فوتبال‌کشورمان گفت: تمام اهالی فوتبال می‌دانند ما تدارک‌لازم برای حضور پرقدرت در مسابقات جام ملت‌ها را نداشتیم.

کاظم اولیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به حضور تیم‌ملی در رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا بیان داشت: متاسفانه در راستای آماده‌سازی تیم‌ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا با مشکلات زیادی روبرو بودیم از جمله آنها ابطال کارت‌پایان‌خدمت برای برخی بازیکنان بود، در کنار آن اوج درگیری بین وزارت‌ورزش و فدراسیون‌فوتبال را شاهد بودیم، اما حالا که بازیکنان در استرالیا هستند باید برای آنها ایجاد انگیزه کنیم تا با همدلی به جایگاهی که حق مردم کشورمان در فوتبال است دست یابیم.

وی ادامه داد: با همین شرایط اگر خیلی عوامل در اختیار ملی‌پوشان باشد می‌توانیم کمبودها را جبران کنیم، اما باید قبول کنیم با توجه به کمبودهایی که داشتیم رسیدن به قهرمانی سخت است، اما غیرقابل دسترس نیست. همان که فینالیست باشیم و با استرالیا بازی کنیم خوب خواهد بود.

این عضو اتحادیه‌فوتبال تاکیدکرد: در آن موقع که باید بازی‌های تدارکاتی برای تیم‌ملی در نظر می‌گرفتیم این کار را نکردیم و حال کار خیلی سختی را در جام ملت‌ها خواهیم داشت و فقط با همدلی می‌توانیم جبران‌مافات کنیم.

اولیایی درخصوص احتمال برکناری علی کفاشیان از سمت ریاست فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینکه نیروهای تحصیلکرده در رأس امور وزارت‌ورزش قرار گرفته‌اند توقع ما بیش از این بود. باید توجه داشت این‌طور که همه مسایل‌مدیریتی را از سطح کتاب‌ها آموزش بینیم و اجرا کنیم و غافل از تجربه شویم درست نیست. آنچه اساتید در دانشگاه درس می‌دهند برای ورزش‌همگانی است و برای ورزش حرفه‌ای باید به علوم روز واقف باشید و در این بین توسل به افرادی که تجربه لازم را در این زمینه دارند کارساز خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز