خبرگزاری کار ایران

با حضور کی‌روش و کفاشیان؛

اسپانسر تیم‌های ملی فوتبال معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۷۵

مراسم معرفی اسپانسر جدید تیم‌های ملی فوتبال صبح امروز در هتل آکادمی برگزار شد.

حامی تیم‌های ملی فوتبال ایران معرفی شد.

به گزارش ایلنا، مراسم معرفی اسپانسر جدید تیم‌های ملی فوتبال صبح امروز در هتل آکادمی برگزار شد. آئل خودرو ارس در مراسم صبح امروز به عنوان اسپانسر و حامی جدید تیم‌های ملی معرفی شد.

علی کفاشیان، کارلوس کی‌روش، سیموئز، دن‌گاسپار، عباس ترابیان، مهدی تاج، فریدون اصفهانیان و شهرزاد مظفر در این مراسم حضور داشتند.

در ابتدای مراسم مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال با خوش‌آمدگویی به حاضران گفت: امیدواریم امانتدار خوبی برای شرکت آئل‌خودرو باشیم. در هر حال فدراسیون همیشه تلاش داشته بین ورزش و اقتصاد همکاری مناسبی به وجود بیاورد چراکه فدراسیون فوتبال به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ فعالیت می‌کند و این مساله مختص ایران نیست که در همه کشورهای صاحب فوتبال چنین وضعیتی وجود دارد.

محمد نبی ادامه داد: لازم می دانم به اهالی فوتبال ایران تبریک بگویم که اکنون فضایی برای همکاری بین نهادهای ورزش و اقتصاد فراهم شده است و امیدوارم که این فضا را بتوانیم با حضور بخش خصوصی در بخش‌های مختلف ورزش از جمله باشگاه‌ها تعمیم دهیم و مبحثمالکیت خصوصی و استقلال باشگاه‌ها را که نیازمند تعامل بین صنوف مختلف ورزش و اقتصاد است، تحقق بخشیم که همه اینها می تواند قدم های موثری در راه ورود بخش خصوصی به حوزه فوتبال باشد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره استقلال مالی فدراسیون فوتبال گفت: استقلال مالی فدراسیون فوتبال باعثمی‌شود که برنامه‌های طراحی شده خوب اجرا شود و تکمیل و توسعه امور ورزش به شکل مطلوبی ادامه پیدا کند. یکی از دغدغه‌های اساسی فدراسیون فوتبال، وضعیت اجرای برنامه‌ها که نیازمند جذب منابع مالی در خور شان فوتبال ایران است. در این بخش فعالیت‌های خوبی در دوره‌های قبلی فدراسیون و همین طور باشگاه‌ها انجام شده اما جایگاه فوتبال در ایران این نیاز را ایجاد می‌کرد که کارهای بیشتری در این زمینه صورت گیرد. در سالهای گذشته هم فدراسیون بدون اسپانسر کارهایش را پیش برد و نتایج بسیار خوبی هم گرفت و در حال حاضر با داشتن اسپانسر امیدواریم نتایج بهتری نسبت به قبل بگیریم.

همچنین جاودانی مدیر عامل شرکت ائل خودرو ارس در پاسخ به سوالی که تاکنون فدراسیون فوتبال به واسطه قراردادهایی که با اسپانسرها بسته است متضرر شده و اینکه این شرکت چه تمهیداتی را برای فدراسیون در نظر گرفته تا با مشکلی مواجه نشود، گفت: ما با هدف حفظ استقلال طرفین، این قرار داد را امضا کرده‌ایم و در هیچ بحثی دخالت نخواهیم کرد. رویکرد ما برنده برنده است و اگر زمانی احساس کنیم که فدراسیون متضرر می شود، به فکر چاره خواهیم بود. ضمن اینکه ما هدفمان سرمایه گذاری برای اهداف اجتماعی است و بی شک مشکلی نخواهد بود.

مدیر عامل شرکت خودرو ارس در پاسخ به این سوال که حدود یک ماه پیش از سوی برخی از نهادهای نظارتی اعلام شده بود که شرکت ائل خودروی ارس به دلیل عدم اخذ مجوزهای لازم قادر به فعالیت نیست و نمی‌تواند از هیچ برند خاصی خودرو وارد کنند، گفت: این صحبت‌ها را پیگیری و اسناد و مدارک لازم را ارائه ‌کرده‌ایم. شرکت ما در منطقه آزاد ارس ثبت شده و کاملا قابل پیگیری است. همچنین مراحل مربوط به اخذ نمایندگی در حال طی شدن است و در زمان لازم اسناد آن نیز ارائه می‌شود. صراحتا اعلام می‌کنم که شرکت ما از نظر مجوز و فعالیت هیچ مشکلی ندارد.
وی درپاسخ به سوال خبرنگاری که خواهان اعلام مبلغ قرار داد شد، گفت: سرمایه گذاری ما به قدری کافی است که تیم های ملی فوتبال بدون مشکل می توانند برنامه های خود را اجرا کنند. ضمن اینکه یکی از اهداف ما در اختیار گذاشتن یک دستگاه اتوبوس و لیموزین برای تیم ملی است. بر همین اساس مبلغ ۱۵ میلیارد تومان مبلغ قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت ائل خودرو ارس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز