خبرگزاری کار ایران

ماینینگ ماست؛ ماست را آنلاین و رایگان استخراج کنید

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۲۹۹

برای اولین بار در ایران مردم می توانند ماست را از اینترنت و رایگان استخراج کنند.

به گزارش ایلنا، عموم مردم می توانند تا با مراجعه به سایت bestad.ir ماست را به صورت کاملا رایگان استخراج کنند. هر بار استخراج سهمی از ماست کمتر از یک دقیقه زمان می برد. این نخستین باری است که یک فرآورده غذایی از طریق استخراج و بدون هزینه توزیع می گردد.

محمد جعفرآباد مدیرمسئول مجله صدای زنده در همین زمینه به ایلنا گفت: استخراج ماست فرآیندی است که در آن برای اولین بار کاوش و استخراج نه به صورت پول که به صورت محصول و در داخل کشور بطور بومی اجرا میشوند. وی افزود: هر فرد می تواند هزاران بار با مراجعه به سایت بستاد فرآیند استخراج ماست را انجام داده و نه تنها هیچگونه محدودیتی برای تعداد استخراج نداریم، بلکه از فردی که بیشترین تعداد استخراج را انجام داده باشد، با اهداء تندیس ویژه تقدیر نیز خواهد شد.

ثبت بیش از 10 هزار ماینینگ ماست در 2 روز اول اجرای طرح

جعفرآباد افزود: فرآیند استخراج ماست بسیار ساده است و با یک گوشی موبایل متصل به اینترنت نیز قابل اجراست و نیازی به کامپیوتر یا نرم افزار خاصی نیز ندارد. پیش بینی می شود تا پایان مرحله اول ماینینگ بیش از 100 هزار استخراج رایگان ماست در سایت ماینینگ ماست ثبت گردد.

مهلت مشارکت در اولین سری از ماینینگ ماست از همین الان شروع شده و در ساعت 12 روز 20 آبان ماه پایان خواهد یافت. فرآیند ماینینگ با هدف کمک به فرهنگ سازی خدمات آنلاین داخلی و با همکاری کانون همگرایی رویکردهای بین المللی امیرکبیر به صورت ماهانه اجرا شده و محصولات استخراج شده در پایان هر ماه در سمینار رقابت های استارت آپی در دانشگاه امیرکبیر به استخراج کنندگان توزیع خواهد شد. این فرآیند به طور مشابه در ماه های بعدی نیز تکرار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز