خبرگزاری کار ایران

تهران میزبان بزرگترین نمایشگاه شهر هوشمند کشور

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۶۲۷

برای اولین بار در ایران بزرگترین نمایشگاه شهر هوشمند کشور از 27 تا 29 آبان ماه با حضور ده ها شرکت در حوزه فناوری اطلاعات و شهر هوشمند و همچنین با مشارکت شهرداری ها، سازمان ها، نهادها و وزارتخانه های مختلف در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه با محوریت مواردی همچون دولت هوشمند، ساختمان هوشمند، حمل و نقل، محیط زیست و اقتصاد هوشمند با حمایت وزارت راه و شهرسازی، نهاد ریاست جمهوریو وزارت کشور برگزار می شود.بررسی دستاوردها و توانمندی‌های شهرداری‌های کشور،پروژه های کلان مسکن، موضوع پسماند و بازیافت زباله، انرژی نو در مسکن و شهرسازی و مهندسین مشاور، طراحان و معماران پروژه های کلان شهری از اصلی‌ترین محورهای مورد توجه نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند خواهند بود.

دومین جلسه شورای سیاستگذاری این نمایشگاه با حضور جناب آقای ملکی تبار رئیس محترم مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری بعنوان رئیس شورای سیاستگذاری و جناب آقای شجاعان رئیس محترم مرکز توسعه دولت الکترونیک فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور بعنوان دبیر اجرایی نمایشگاه و با حضور نمایندگان سازمان ها و نهادهای مرتبط در سالن جلسات وزارت کشور برگزار شد.

در این جلسه آقای شجاعان بعنوان دبیر اجرایی نمایشگاه با اشاره به اینکه دستاوردهای نمایشگاه شهر هوشمند به عنوان یک حرکت ملی مطرح است، گفت: در فرصت کوتاه باقیمانده تا برگزاری نمایشگاه، میبایست با ارتقاء جذابیت نمایشگاه، زمینه حضور همه ذینفعان و حوزه های حاکمیتی و همچنین بخش های خصوصی را با تمام ظرفیت ها و توانایی هایی که دارند، در نمایشگاه فراهم کرد.

 شجاعان با بیان اینکه نمایشگاه شهر هوشمند با هدف توسعه و ترویج فرهنگ شهر هوشمند با ارائه دستاوردها و توانمندی های موفق در سازمان ها، نهادها و شرکت های خصوصی برگزار می شود، افزود:این نمایشگاه مخاطبان مختلفی دارد و لازم است، به نیاز همه آن ها به ویژه شهرداری ها، دانشجویان و دانش آموزان توجه ویژه شود.

 در ادامه آقای ملکی تبار رئیس شورای سیاستگذاری نمایشگاه نیز گفت: در این نمایشگاه باید تولیدات و دستاوردهای حوزه شهر هوشمند در تمام زمینه ها بعنوان دستاوردها و توانمندی های موسسات، نهادها و بخش خصوصی در دید تمام مدیران ارشد کشور خصوصا حوزه های شهری، شهرداران و عموم مردم قرار گیرد.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضاء شورای سیاستگذاری با نظرات خود نسبت به روند راهبردهای کلی نمایشگاه اظهار نظر و نسبت به بکارگیری تمامی ظرفیت های ملی در برپایی شکوهمند نمایشگاه تاکید کردند.

این جلسه با حضور نمایندگان نهاد ریاست جمهوری، وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، شهرداری تهران، سازمان فناوری اطلاعات ایران، پروژه دولت هوشمند، آکادمی اینترنت اشیاء،  اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران، شورای شهر تهران، پلیس فتا،وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار گردید.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه به پایگاه اینترنتی www.iranurbanexpo.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 22897307 دبیرخانه اجرایی نمایشگاه تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز