خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات از عملکرد ایرانسل در ایام اربعین تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۳۵۲

وزیر ارتباطات در حضور مدیران تمامی اپراتورها از مدیرعامل ایرانسل برای اقدامات انجام شده برای اربعین 96 تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، در مراسمی در تاریخ 27 آذرماه با حضور وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات از اقدامات ایرانسل برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم اربعین حسینی تقدیر شد.

در متن این تقدیرنامه آمده است، «واقعه عاشورا تأثیری بزرگ در تاریخ بشریت داشته است و زنده نگاه داشتن این قیام، فلسفه زیستن را معنا می‌بخشد.

پیاده روی عاشقان امام حسین(ع) در ایام اربعین، حرکتی عظیم و پر شور است که نشان از وحدت و همبستگی مسلمانان جهان برمدار خورشید کربلا می‌باشد و تداعی کننده قدرت عظیم آنان در طریق «هیهات من الذله» است، قطعاً کسانی که در این مسیر رهرو می‌شوند و آنان که به این رهروان خدمت می‌رسانند شامل رحمت الهی خواهند بود.

بدین وسیله از زحمات و تلاش‎های جنابعالی و همکاران محترمتان در خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در حوزه ارتباطات سال 96 تقدیر و تشکر می‌نماییم.

امید آنکه مشمول شفاعت حضرتش باشیم.»

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با استفاده از تجربیاتی که در سال‌های گذشته و به‌منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به دست آورده، از ماه‌ها قبل تدابیر و اقدامات ویژه‌ای به شرح ذیل برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) به عمل آورده است:

  • بررسی و ایجاد  پوشش و ظرفیت مناسب شبکه‌های 2G/3G/4G/WiFi در مسیرها و پایانه‌های مرزی  مهران، شلمچه، چذابه و خسروی با توجه به پیش‌بینی حضور حجم بسیار زیاد زائرین در این نقاط.
  • توسعه بیش از 400 درصدی ظرفیت ارتباطی رومینگ بین‌الملل خدمات مکالمه و دیتا  با اپراتورهای عراقی از طریق پشتیبانی شرکت ارتباطات زیرساخت.
  • ایجاد بستر ارتباطی بر خط بین کارشناسان فنی ایرانسل و اپراتورهای عراقی به منظور پایش لحظه به لحظه پایداری و کیفیت حداکثری خدمات رومینگ بین‌الملل.
  • حضور گسترده و شبانه روزی تیم های پشتیبانی در پایانه‌های مرزی،  شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی و طول مسیر راهپیمایی جهت راهنمایی و ارائه خدمات مورد نیاز زائرین از 10 روز قبل از اربعین به مدت 2 هفته.
  • ارائه اینترنت رایگان روزانه به میزان 10 مگا بایت برای هر زائر.
  • ارائه پایین‌ترین تعرفه برای تماس از عراق به ایران حتی درمقایسه با سیم کارت‌های عراقی زِین و آسیاسل، شایان ذکر است که این تعرفه نسبت به سال‌های قبل نیز کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است.
  • کاهش 95 درصدی تعرفه اینترنت در بسته‌های متنوع نسبت به تعرفه آزاد.

در نتیجه تدابیر و اقدامات انجام  شده فوق:

بیش از یک میلیون و دویست هزار زائر از خدمات رومینگ بین‌الملل ایرانسل در کشور عراق بهره‌مند شدند.

  • میزان استفاده از خدمات ویژه اینترنت رایگان نسبت به سال قبل 6 برابر شده است.
  • حجم استفاده از خدمات دیتا نسبت به ایام اربعین سال قبل، بیش از 2 برابر رشد داشته است.
  • برغم استفاده گسترده زائرین از نرم افزارهای پیام‌رسان برای برقراری ارتباط، شاهد افزایش 40 درصدی میزان مکالمات نسبت به سال قبل بوده‌ایم.
  • میزان استفاده از خدمات پیام کوتاه (SMS) نسبت به سال قبل، بیش از 7 درصد افزایش داشته است.
  • خدمات رسانی به بیش از 225 هزار زائر توسط تیم‌های خدمات مشتریان مستتقر در نقاط مختلف کشور عراق صورت گرفته است.

ایرانسل لازم می‌داند از وزیر محترم ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات برای پشتیبانی و هماهنگی در راستای برگزاری جلسه با مدیران مخابرات و اپراتورهای عراقی از دو هفته قبل از آغاز ایام اربعین حسینی(ع) و همچنین مدیران محترم وزارت ارتباطات به خصوص شرکت ارتباطات زیرساخت برای کلیه پشتیبانی‌های انجام شده قبل و در طول برگزاری مراسم با شکوه اربعین امسال تشکر و قدردانی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز